fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפיד: "את מיכל האמוניה אפשר לרוקן תוך 30 ימי עבודה"

לפיד ויהב היום בחיפה (צילום:דוברות עיריית חיפה)
לפיד ויהב היום בחיפה (צילום:דוברות עיריית חיפה)

ראש העיר יונה יהב אירח היום בלשכתו את יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד. השניים דנו בדרכי פעולה למציאת פתרון למיכל האמונייה במפרץ חיפה וסיכמו לשלב כוחות במאבק למען תושבי חיפה והאזור. לפיד: "נשלב כוחות בטיפול במיכל האמוניה. אני נחוש בדעתי למנוע את האסון הלאומי ההמוני הזה". יהב: "ההחלטה לדחות שוב ושוב את המכרז להעתקת המיכל הינה זילות חיי אדם ויש למצוא פתרון מידי, ולא להמתין למתקפת הטרור הבאה".

ראש העיר יונה יהב: לפיד הינו נבחר הציבור היחידי שהתגייס לטובת העניין והוא הגיע היום לצורך כך במיוחד לחיפה. מיכל האמוניה הינו המטרה הגדולה והמסוכנת ביותר כיום במדינת ישראל. נגמרו המשחקים! ממשלת ישראל חייבת לקחת אחריות על חייהם של חלק גדול מתושביה הנמצא בסכנה מוחשית וממשית. ההחלטה לדחות שוב ושוב את המכרז להעתקת המיכל הינה זילות חיי אדם ויש למצוא פתרון מידי, ולא להמתין למתקפת הטרור הבאה.

לפיד ויהב היום בחיפה (צילום:דוברות עיריית חיפה)
לפיד ויהב היום בחיפה (צילום:דוברות עיריית חיפה)

יו"לפיד: "הגעתי לחיפה במטרה להמשיך תהליך הלמידה המעמיק שאנו מקיימים בחודשים האחרונים סביב מיכל האמוניה שמהווה סכנה ממשית על כמיליון מתושבי ישראל. סיכמתי עם יהב כי נשלב כוחות במאבק לריקון מיכל האמוניה. אי אפשר להשאיר את המצב ככה. זה לא אמור להיות מסובך וכל מי שטוען שזה מורכב מעדיף שלא לקבל החלטות ומתחמק מפתרון. אני אומר לכם שזה אפשרי ויחד עם ראש העיר יונה יהב, סגן ראש העירייה שי אבוחצירא ותושבי מטרופולין חיפה נגרום לזה לקרות.

במהלך הפגישה אמר לפיד: את מיכל האמוניה אפשר לרוקן תוך 30 ימי עבודה, במקום זה הממשלה הקימה עוד ועדה שתמשוך את זה שלוש שנים, למה? כי הם כל כך עסוקים בפוליטיקה שאין להם מתי לקבל החלטות. הערכת הנזק הכי זהירה, הכי שמרנית, היא 17,5000 הרוגים ברגע הפגיעה, ו-42,500 הרוגים בשלוש השעות הראשונות. כפול מכל חללי מערכות ישראל, אני נחוש בדעתי למנוע את האסון הלאומי ההמוני הזה."

במפגש נכחו היועמ"ש לעירייה, עו"ד רשף חן, חדוה אלמוג מ"מ ראש העיר, שי אבוחצרא ס' ראש העיר, יוסי שלום ואורי גרינברגר חברי מועצת העיר ויו"ר איגוד ערים ד"ר עופר דרסלר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות