fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאן נעלמו מצנחי הרחיפה מעל מצוקי נתניה?

מצנחי רחיפה. אטרקציה בטיילת צילום רותי ברמן
מצנחי רחיפה. אטרקציה בטיילת צילום רותי ברמן

אטרקציית המתנפחים שעיריית נתניה רוצה להביא לחופי העיר עוררה בשבוע שעבר סערה בקרב המתרחצים, אך נודע כי אטרקציית מצנחי הרחיפה הייחודיים שהיו מעופפים מעל חופי העיר נעלמה.

לאתר בלינקר נודע כי אתר מצנחי הרחיפה על שם יאיר שחר למצנחי רחיפה נדהם כי  אין כל פעילות במקום.  השלט "גינה ציבורית" בכניסה למתחם הוסר  ומקומו נכתב: "שטח פרטי".  כל מתחם הרחיפה המתחם מגודר וסגור בשער ולידו עמדה מוצלת לשומר.

בסוף חודש מרס השנה, נכנס לתוקף חוזה שחתמה עיריית נתניה עם חברת קוחונובסקי-טיגרמן בע"מ להשכרת המקרקעין הידועים כחלקה 247, בגוש 825. החברה מחזיקה במקרקעין פרטי (חלקה מס' 238)  המשמש כיום כמדשאה בטיילת בן עמי. "תכליתו של החוזה היא לקזז טענות בדבר חוב כספי ישן, בגין שימוש שעשתה לכאורה העירייה בשטח השייך לחברה בעבר", כך מסביר היום (שלישי) עו"ד אדיר בנימיני שהעביר בשבוע שעבר  מכתב ליועצת המשפטית של עיריית נתניה עו"ד נילי ארז לביטול מלא ומוחלט של החוזה וזאת לדבריו לאור הפגמים המהותיים שנפלו בנסיבות העומדות מאחורי כריתתו.

מצנחי רחיפה. אטרקציה בטיילת צילום רותי ברמן
מצנחי רחיפה. אטרקציה בטיילת צילום רותי ברמן

אין מצנחי רחיפה. עמדת השומר. צילום רותי ברמןאין מצנחי רחיפה. עמדת השומר. צילום רותי ברמן

מעירית נתניה נמסר בתגובה: " יריית נתניה רואה בפעילות הרחיפה נדבך חשוב בתדמיתה של העיר נתניה כעיר תיירות מובילה. ייחודו של המצוק בחוף הים, מאפשר פעילות רחיפה שאינה קיימת בחופים אחרים בארץ. לצורך הסדרת פעילות הרחיפה, התקשרה העירייה בהסכם שימוש עם בעל החלקה הפרטית הסמוכה לחלקתה של העירייה, שבה מתבצעת מרבית פעילות הרחיפה. בהסכם זה נקבע באופן מפורש כי פעילות הרחיפה תתאפשר לציבור הרחב באופן שוויוני והוגן. נדגיש כי לא נגבה כל תשלום מהציבור הרחב המעוניין לקיים פעילות רחיפה באופן פרטי.

נציין כי קיים סכסוך מסחרי בין חלק מהמפעילים המסחריים לבין הגורם האחראי על הפעלת מצנחי הרחיפה בשטח. יובהר כי מפעילים מסחריים אחרים משתפים פעולה עם הגורם האחראי על הפעלת מצנחי הרחיפה בשטח, כך שפעילות הרחיפה מתקיימת לטובת הציבור הרחב.  בהתאם להוראות חוק התכנון והבניה, לא ניתן להפקיע קרקע שאינה מיועדת לצרכי ציבור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות