fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכו תצטיינו

צודק שר החינוך נפתלי בנט בקמפיין חמש היחידות במתמטיקה. מי שמגלה כשרון, צריך ללכת איתו כמה שיותר רחוק. זה לא אומר שלמי שיש פחות יכולת מתמטית הוא "סוס מת" במרוץ לחיים
האשמה קולקטיבית. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)
כל אחד והכשרון שלו. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)

גדלתי עם אמא בעלת תואר שני במתמטיקה שהכינה תלמידים לבחינות בטכניון. היא ידעה שאני לא בעניין ושנטייתי יותר הומניסטית, ולכן שיחררה לחץ ואפשרה לי ללכת למתכונת מינימלית במתמטיקה.

האשמה קולקטיבית. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)
כל אחד והכשרון שלו. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)

פעם רווחה הסיסמה "הטובים לטיס". זה לא עשה את קציני השריון והחי"ר לטובים פחות. הרבה אנשים הרגישו מספיק טובים מחוץ לחיל האוויר במסגרות צבאיות שהתאימו להם, ורבים עשו קריירות מזהירות. לא צריך להיפגע ולעשות קמפיין פגיעות נגדי. בסך הכל קמפיין חמש היחידות של נפתלי בנט היה חיובי. אם אתה טוב במתמטיקה, אל תוותר לעצמך, ולך על זה בכל העוצמה שלך, ואם אתה טוב בכל דבר אחר חוץ ממתמטיקה – היסטוריה, מוזיקה, תקשורת, כדורגל, גם שם אל תוותר.

נדמה לי שתקפו את בנט באופן לא ענייני למרות שפה הוא בהחלט בקונצנזוס החינוכי, וכאדם שהצליח בהיי-טק, הוא שלח לנוער מסר חשוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות