fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוח מתכת נפל מהתקרה על ילד בן 6 בבית ספר בפרדס חנה

בית ספר רבין. צילום: פרטי
בית ספר רבין. צילום: פרטי

תאונה נוספת  התרחשה באולם הספורט של בית ספר רבין בפרדס חנה, בפעם השנייה בתוך חצי שנה. ביום חמישי שעבר  ב-9:00 בבוקר, התנתק לוח מתכת מהתקרה ונפל על מתן לוי, תלמיד כיתה א', ופצע אותו בפניו. האירוע התרחש כשהכיתה המתינה במבואה לשיעור ספורט. ביוני האחרון נפל סל כדורסל באותו אולם ספורט על תלמיד בית הספר, רוי טלבי, ושבר באופן קשה את רגלו.

שרון לוי, אביו של מתן, סיפר השבוע: "ביום חמישי בבוקר התקשרו אלי מבית הספר והודיעו לי על התאונה שקרתה למתן. הייתי בצומת מגידו ובאתי מיד, כשמתן חיכה במזכירות לפרמדיק שיגיע. לוח המתכת פגע קרוב לעינו הימנית של מתן, וגם בכתפו. יש לו שטף דם מסביב לעין. הוא חזר ללימודים השבוע ביום א', עם חששות, הוא עדיין חושש ללכת לשיעור ספורט, אבל לאט לאט הכל בסדר".

בית ספר רבין. צילום: פרטי
בית ספר רבין. צילום: פרטי

לוי ממחיש עד כמה האירוע היה עלול להיגמר באסון גדול יותר: "לוח המתכת נפל על מתן מגובה של 4-5 מטרים, והוא בגודל 50X50 סנטימטרים. זה פשוט נגמר בנס גדול, זה היה נורא. ראיתי את לוח המתכת והרמתי אותו בידיים, הרגשתי כמה הוא כבד ונחרדתי. איש עבודות חשמל מטעם המועצה עבד על התקרה באותו זמן. הרופא אמר שאם זה הלוח היה פוגע במתן כמה סנטימטרים יותר למטה, הוא היה עלול לאבד עין, ואם הלוח היה פוגע בו כמה סנטימטרים יותר למעלה, הוא היה עלול לאבד את חייו".

לוי אומר כי עובד מועצה עסק בעבודות חשמל בתקרה בזמן שהילדים המתינו במבואה וכך התרחשה התאונה. "בבית הספר טיפלו במתן יפה. מנהלת בית הספר הודיעה לי שכרגע אין כניסה לאולם הספורט מהמבואה, אלא רק מדלת צדדית מהחצר. היא לא ידעה שיש שם עובדים בזמן התאונה, ומהנדס המועצה בא למקום מיד אחרי המקרה ואמר למנהלת שהכול תקין. אני מחכה שייתנו לי מידע מהמועצה, מי אחראי לכל המחדל הזה. מהמועצה עצמה לא יצרו איתי קשר עד כה ולא דיברו איתי".

גיל טולדנו, יו"ר ההנהגה המוסדית בבית ספר רבין, מסר: "אנו כהנהגה המוסדית וכהורים לילדים הלומדים בבית הספר מקפידים מאוד על נושא בטיחות הילדים. אנו רואים באולם הספורט על כחלק אינטגרלי מבית הספר וכמשאב חשוב שמשמש את ילדינו במהלך שנת הלימודים. יחד עם זאת כתוצאה מהאירוע, אנו מחכים למסמך שיאשר כי המבואה בטיחותית לשימוש ועד אז המבואה סגורה .אנו מאחלים למתן החלמה מהירה וכולנו תקווה שזה יהיה אירוע הבטיחות האחרון בו ייפצעו ילדים בבית הספר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות