fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמת: אייל גולן הגיע לחזק מעריצה מקרית ביאליק הסובלת מעיוורון ומאושפזת במצב קשה

 
אייל גולן ורבקה - צילום נתנאל אייזיק
אייל גולן ורבקה - צילום נתנאל אייזיק

הזמר אייל גולן הגיע לרמב"ם לפני שעה קלה, כדי לבקר את רבקה חיה קריספין, בת 26 מקרית ביאליק, אשר מאושפזת בבית החולים במצב קשה. קריספין, אחת מעריצותיו הוותיקות של הזמר, ליוותה אותו מאז שהייתה בת ארבע ולאורך כל הקריירה שלו.

לפני יומיים העלתה משפחתה פוסט מרגש וביקשה מגולן להגיע ולבקר אותה בבית החולים ולחזק אותה בהתמודדותה עם מחלתה: "רבקה חיה קריספין הסובלת מעיוורון, אוהבת מאוד את שיריו של אייל גולן ובמיוחד את השיר "לוחמת". ברגע זה היא מאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב"ם, ומשפחתה מבקשת שהזמר האהוב יגיע לבקר אותה. אייל לא נשאר אדיש לנושא, עד שהוא יגיע לביקור בואו נתפלל ביחד לרפואתה של רבקה חיה בת אסתר", לשון הפוסט שהתפרסם.

הבוקר (שלישי) הגיע הזמר למחלקה בה היא מאושפזת ושהה עם קריספין ומשפחתה במשך דקות ארוכות. את כניסתו של גולן ליווה שירו המפורסם "לוחמת" שבקע מחדרה של קריספין. לדברי המשפחה, השיר הזה מלווה את רבקה תקופה ארוכה והיא שואבת ממנו השראה להתמודדות עם מחלתה לאורך השנים. "היא לוחמת וזה גם מה שהיא אומרת על עצמה", אומרת אסתר קריספין, אמה של רבקה, "היא מאוד קשורה לאייל וידענו שהביקור שלו יחזק אותה מאוד. היא נלחמת כבר שנים במחלה, בגבורה, ועוד לא נגמרו הכוחות שלנו. אנחנו ממשיכים להילחם והשמיים הם הגבול". גולן שישב לצד מיטתה של קריספין למשך כל הביקור, החזיק את ידה וזכה ממנה ללחיצות חמות שריגשו את כל הנוכחים.

אייל גולן ורבקה - צילום נתנאל אייזיק
אייל גולן ורבקה – צילום נתנאל אייזיק

 קריספין אובחנה בגיל שנתיים וחצי כסובלת מנוירופיברומטוזיס, תסמונת הפוגעת במערכת העצבים. בעקבות המחלה התפתחו בגופה גידולים, אשר גרמו לאבדן ראייתה בגיל ארבע ולהידרדרות במצבה הרפואי מאז. למרות המגבלות הרבות שמחלתה גזרה עליה, קריספין הצליחה להתמודד לאורך השנים עם אתגרים רבים, בהצלחה, ולהפוך לסיפור השראה עבור רבים. מאז שחלתה היא טופלה בבתי חולים שונים, לרבות רמב"ם. בשבוע וחצי האחרונים חלה החמרה במצבה והיא מאושפזת כעת במרכז האונקולוגי החדש ע"ש פישמן, ברמב"ם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות