fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגור בעיר, להרגיש בכפר

פרויקט "עלי גבעה" בגבעת תל חי בקרית אתא עונה על כל הצרכים. מצד אחד, הוא נגיש לשירותים עירוניים ומוסדות חינוך, ומצד שני הוא ממוקם בסביבה פסטורלית ירוקה ושקטה. בימים אלה מוצעת למכירה הדירה לדוגמה, הנחשבת לאחת הדירות לדוגמה היפות ביותר באזור הצפון
צילום: דורון גולן

 

על צלע ההר מול הנוף הירוק מתמלאים רחובות שכונת גבעת תל חי בקרית אתא בקולות של שמחה, כשעוד ועוד משפחות מגיעות לאכלס את הבתים במתחם צמודי הקרקע החדש "עלי גבעה".

מתחם "עלי גבעה" ממוקם באזור אידיאלי של כמה דקות מפארק הספורטק המטופח שמכיל מגרשי ספורט וכושר, מתקני משחקים ושבילי הליכה. "עלי גבעה" נמצא על הרצף של גבעת הרקפות, גבעת טל וגבעת רם, והאוכלוסייה האיכותית והצעירה נהנית מסביבה ירוקה, מוסדות חינוך מובילים, מתנ"סים, גינות ציבוריות ומערכת ענפה של שירותים עירוניים מתקדמים. למיקום יש יתרון גדול נוסף, והוא נגישות מהירה וקלה אל כל הארץ באמצעות עורקי תחבורה עיקריים וצמתים מרכזיים.

מנהל המכירות של עלי גבעה, ירון וינוקור מחברת השיווק אתגרים, מדווח, כי בשלב א' נותרו למכירה שני בתים דו משפחתיים, ולדבריו, מדובר במוצר יוצא דופן בנוף הנדל"ן בצפון בכלל ובקריות בפרט – בית דו משפחתי שמשתרע על שטח של כ-160 מ"ר בשני מפלסים. במפלס התחתון נמצאים הסלון, המטבח, סוויטת הורים גדולה ויציאה לגינה פרטית בשטח של כ-130 מ"ר. בקומה העליונה נמצאים ארבעה חדרי שינה, בהם ממ"ד וחדר שינה עם חדר אמבטיה. הבתים נמצאים בשלב ביצוע מתקדם ויהיו מוכנים למסירה בתוך כשישה חודשים במחיר אטרקטיבי של 1.77 מיליון שקלים.

צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

בנוסף, נותר למכירה בית תלת משפחתי במחיר מבצע של 1.63 מיליון שקלים. הוא משתרעת על 145 מ"ר עם מרפסת של כ-100 מ"ר וכולל שתי חניות בטאבו. במקביל, הוחלט להוציא למכירה גם את הדירה לדוגמה של הפרויקט, ששטחה 145 מ"ר ומרפסת ענקית של כ-100 מ"ר ושתי חניות. בדירה יש חמישה חדרים, והיא נחשבת לאחת הדירות לדוגמה היפות ביותר כיום באזור הצפון. את הדירה עיצבה המעצבת המובילה דפנה עברי עם רהיטים של חברת טולמנס. בדירה הושקעו עבודות נגרות מיוחדות והיא כוללת מטבח מפואר ומאובזר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ועל אווירה ביתית מפנקת. הדירה לדוגמה מוצעת למכירה ב-2.05 מיליון שקלים. הרוכשים המאושרים יצטרכו רק להביא את הבגדים שלהם ולהתמקם בה בנוחות ובאושר.

שלב ב' של הפרויקט, המציע 18 בתים תלת משפחתיים, נמצא כולו בשלבי בנייה וכל הבתים בו כבר נמכרו.

השבוע יצא לדרך שלב ג' של הפרויקט, שיכיל חמישה מתחמים. בכל מתחם יוקם בית תלת משפחתי של שני בתים צמודי קרקע, כל אחד מהם ישתרע על חמישה חדרים בשטח של כ-120 מ"ר עם יציאה לגינה פרטית בשטח של 130 מ"ר. מעל בתי הקרקע ייבנה פנטהאוז גדול בשטח של 130 מ"ר עם מרפסת ענקית של כ-100 מ"ר. החברה החלה כבר ברישום של לקוחות מתעניינים לרשימת ההמתנה לשלב ג'.

גבעת תל חי, שבה קורם עור וגידים פרויקט "עלי גבעה" היא דוגמה מצוינת להתפתחות עירונית וחידוש פניהן של שכונות ישנות על ידי הפיכתן לשכונות חדשות ומתוכננות מהבסיס, שמושכות אליהן אוכלוסייה חזקה. רוכשי הבתים בפרויקט עלי גבעה עשו זאת לאחר שהבינו, כי מעבר לאיכות בנייה גבוהה מאוד, הקפדה על פרטים והבנת הצרכים האישיים, יש בשכונה מוסדות ציבוריים ועירוניים שנותנים מענה לכל הצרכים – החל מחינוך ברמה גבוהה ועד דאגה לשעות הפנאי בשטחים ירוקים ובהם פינות ישיבה, שבילי הליכה ומתקני ספורט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות