fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא תהיה רעידת אדמה משמעותית

חשבתם שהאדמה תרעד? המתקשר ירון אשר פז בחמוצקי מרגיע. בבחירות המקומיות בקריות מה שהיה הוא יהיה, אבל לקראת סוף הקדנציה, אחד מראשי הערים בקריות יילך לעולמו. בנוגע לביבי. הוא ייקח, ובגדול
ירון בחמוצקי. צילום: דורון גולן
ירון בחמוצקי. צילום: דורון גולן

 
"הייתי אולי בן 10, כשהרגשתי דברים ופחדתי מעצמי", אומר ירון בחמוצקי,  49,"כשהייתי מרגיש שמישהו עומד למות, הוא מת, כשהייתי אומר משהו, זה היה קורה. הייתי ילד מוזר ולא הבנתי למה מפחדים ממני. בגיל 13 הלכתי לדבר עם פסיכולוג והוא ביקש שאספר מה אני רואה עליו. אמרתי לו, ומאותו הרגע הוא הפך לחבר הכי טוב שלי".

בלמוצקי נולד בחיפה, לאבא מושבניק, שנישא בנישואים שניים לאמו, עקרת בית. כשהיה בן 5 נפרדו הוריו והוא עבר עם אמו להתגורר בקרית מוצקין. במקביל, ביקר הרבה בכפר חסידים אצל משפחתו של אביו. מגיל מאוד צעיר החל לתקשר ולדעת דברים הרבה לפני שהם קורים. כמי שהילדות שלו התרחשה בשנות ה-70 וה-80, אז לא היה מקובל בכלל העל-טבעי, הפך בחמוצקי למעצב שיער מקומי.

"תמיד היה לי חוש אסתטיקה, עבדתי שנים במספרות ואז פתחתי את המספרה שלי בשנת 1995 בקרית מוצקין, אבל המיסטיקה שלטה עליי. אנשים ידעו. פחדו, אבל היו מגיעים להתייעץ, ולכל מי שיכולתי, עזרתי. במספרה היה לי חדר אחורי, כוך קטן, שהיה בו את כל הטוב שיכול להיות, כל מי שהיה צריך עזרה ברפואה, בייעוץ, קיבל ממני מה שביקש, המקום תמיד היה פתוח לכולם. המקום היה מוקד עלייה לרגל, והכל כמובן היה ללא תשלום".

חמש שנים עבד בחמוצקי במספרה שלו בקרית מוצקין, עד שהגיעה ההחלטה לעזוב. "כשעזבתי את המספרה, הרבה אנשים כבר ידעו מי אני ולא הייתי צריך לפרסם את עצמי. האנשים הגיעו. הרגשתי שלם עם עצמי והבנתי שלשם כך נוצרתי, לעזור אנשים. הרי אנשים מגיעים לעולם למלא ייעוד מסוים וכך הם עושים את התיקון. אני מודה לאלוהים על הייעוד שבחר לי, כי כשרואים את ההצלחות, אומרים תודה רבה. אם הייתי צריך לעבור את כל הדרך מההתחלה, הייתי עושה הכל כמו שצריך".

בחמוצקי לא מתעסק במאגיה שחורה, אבל מסביר שכל אחד יכול. לדבריו, די אם תדליקו נר ותקללו מישהו, יש הרבה עוצמה במילים ובשפה העברית שיכולות לייצר מצב. גם עין הרע יכולה לנבוע מקנאה של מישהו, שלאו דווקא רוצה להזיק לכם.
פשוט אדם עם יכולות

"יש כאלה שהולכים למכשפים. לי יצא שם של מכשף, אבל בחיים שלי לא עשיתי דברים כאלה. אני מתקשר דרך ספר תהילים ועם אנשים שמתו בעבר, והכל לפי הדת. זה לא סיאנס, לא דברים שמפריעים למת. אני לא אומר שאני צדיק, כי אני לא, אני פשוט אדם עם יכולות. אני לא אדם דתי, אבל אני מגיע משורשים דתיים, אני מאוד אוהב את הדת אבל לא את הפנאטיות. אני חושב שלפני הכל אדם צריך להיות טוב, לקבל את השונה, לכבד ולהיות קשוב. כי אם אתה אדם טוב ויש לך אמונה, אתה יכול לשנות גם את האנשים הרעים. כשאני מניח תפילין בבוקר, אני מבקש מבורא עולם שלא יעניש אותם, שיעשה להם תיקון דרך".

לפני חמש שנים החליט בחמוצקי להוסיף לשמו גם את השמות "אשר פז", והיום הוא נקרא, ירון אשר פז בחמוצקי. הוא מקבל את לקוחותיו לייעוץ יחד עם ניסו אוירכמן בקליניקה שלהם בבניין המפלצת. הוא נרתם בשמחה לפרויקט שלנו ומתחיל לתקשר את התחזית שלו לשנה הקרובה.

ירון בחמוצקי. צילום: דורון גולן
ירון בחמוצקי. צילום: דורון גולן

נסראללה תופס תחת

"מבחינה ארצית, כולם בכנסת מפחדים על הכיסאות שלהם. בסופו של דבר, אם הבחירות באמת יוקדמו, זה יהיה אולי בחודשיים. כל ההבטחות של חברי הכנסת הן סרק, בסופו של דבר כולם עושים מה שביבי אומר. מה שאני יכול להבטיח לכם הוא שביבי נתניהו יזכה שוב, ובגדול. בנוגע למצב הכלכלי של מדינת ישראל, למרות המצב הקשה שהמדינה עוברת, בעשרת החודשים הבאים הכל ייפתח והשגשוג במדינה יתחיל.

"לגבי אנשים אחרים בממשלה. משה כחלון יאבד מהכוח שלו בבחירות הבאות. יאיר לפיד אולי יעלה בעוד שני מנדטים, אבל לא יצליח להחזיר עטרה ליושנה. אורלי לוי, כל מה שתיגע בו היא תצליח, היא גם יכולה יום אחד להיות ראש ממשלה, אסור לזלזל בה. איילת שקד, לעומתה, מאוד חריפה ולוטשת עיניים לכיוון תפקיד ראש הממשלה אבל היא לא תזכה.

"בנוגע למצב הביטחוני המלחמה לא נמנעת, למרות שאנחנו כל הזמן במלחמת התשה עם סוריה בצפון ובדרום. בצפון חסן נסראללה יקום עלינו, הוא תופס תחת, אבל הוא יקבל, הפעם לא נוותר לו ויהיו לו חיים קשים מאוד.

"למרות כל ההפחדות על רעידות אדמה במדינה שלנו, הן עדיין לא בפתח, אני לא רואה רעידת אדמה משמעותית באזור שלנו. לגבי הנדל"ן, המחירים ימשיכו לעלות ולמרות שאומרים שיש עצירה, אין האטה במחירי הדירות.

"לגבי המדינה שלנו עצמה, הערכים אבודים מאוד, אבל היא תעלה ותצמח. שרביט הקסמים וכיפת ברזל הם הברכה שלנו ושאפו לאנשים שהמציאו אותם. בנוגע לפריצות דרך, תהיה אצלנו פריצת דרך מדעית במחלת ניוון השרירים ומחלת הסרטן".

אי אפשר לשחרר את בחמוצקי לפני שיתקשר את התחזית לבחירות המוניציפליות הבאות והוא מצליח להפתיע בתחזית שלו.

"בקרית מוצקין, למרות שציקי אבישר חושב שייקח, אין לו הרבה סיכוי. צורי עדיין מלך. הוא הוכיח את עצמו ועשה את העיר הכי יפה בארץ. אבישר ייכנס למועצה וזהו.

"בקרית ים מי שייקח זה דוד אבן צור. בקדנציה הבאה אלי כהן יהיה יותר בכיוון ראש העיר, יש עליו ברכה והצלחה, והוא יצליח להפוך את כל העיר הזו. הקדנציה הנוכחית הוא ייכנס בגדול למועצה, אבל כשיהיה ראש העיר, הוא יהרוס ויבנה שכונות שלמות ויביא את קרית ים למצב טוב מאוד, לא פחות מקרית מוצקין וקרית ביאליק.

"בקרית ביאליק אין שינוי, אלי דוקורסקי יזכה. הסיכוי של יעקב בוחבוט להיכנס למועצה טוב, הוא ייכנס, אבל לא בגדול. יוסי אזריאל ישמור על הכוח שלו.

בקרית אתא יש להם מלך כראש עיר. אף אחד לא יכול על יעקב פרץ, הוא הביא את קרית אתא לרמות גבוהות ויזכה בלפחות 80 אחוזים.

"בחיפה, בינינו, הכי מתאים לזכות בראשות העיר זה יונה יהב והוא יזכה, גם אם יהיה צמוד מאוד, בסיבוב הראשון. אחרי הבחירות, בגלל שיהיה חוסר איזון במועצת העיר, הכל ייתקע.

"מה שאני חייב להגיד, זה שאחרי הבחירות, באמצע הקדנציה הבאה ואולי לקראת סופה, אחד מראשי הערים ימות, אני לא יכול להגיד מי. בנוסף, הפשע בקריות יעלה, כי היום עם כל הצעירים הלא המוכרים לנו, הפשע השתכלל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות