fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עוצרת: 55:76 להפועל מעלות על קרית ביאליק

המועמדת לעלייה לארצית רשמה אמש (שלישי) ניצחון ליגה רביעי ברציפות שהעניק לה את המקום הראשון בטבלת ליגה א'
הפועל מעלות כדורסל (צילום: יח"צ)

הקבוצה של המאמן/שחקן זיו תבור ממשיכה להציג יכולת משכנעת ואמש (שלישי) השיגה ניצחון נוסף באגם מונפורט 55:76 על מכבי קרית ביאליק. מעלות שיחקה ללא אלי שיפטון שנקרא ע"י צה"ל לשמור על המולדת.

מעלות שלטה מן הפתיחה, אבל ביאליק ידעה לנצל רגעים של חולשה בהגנת המארחת. 14:23 למעלות בסיום הרבע הראשון. בתחילת הרבע השני ביאליק המשיכה להקשות על מעלות, אבל משחק מהיר והגנה אגרסיבית הוביל את מעלות ליתרון דו ספרתי במחצית 29:42.

במחצית השניה מעלות העלתה ברמה נוספת את המשחק שלה וככל שנקפו הדקות המשחק הלך רק לכיוון אחד. בסיום מעלות נשארת מושלמת אחרי 4 מחזורים עם ניצחון 55:76 שנותן לה את המקום הראשון בטבלה.

קלעו למעלות: ערן סודאי 29 נק', זיו תבור 11 נק', יעד גולץ 9 נק', עאדל מתא 8 נק', יפתח בליימן 7 נק', מיכאל זילברמן ובועז גלט 6 נק' כ"א.

יו"ר מעלות איריס וקנין: "הקבוצה מתחילה להתחבר ואני יותר מגאה בחבר'ה שלנו. יש להם את כל התמיכה והשקט כדי להתרכז בכדורסל ובעקב בצד אגודל ובעיקר עם הרבה צניעות, אנחנו נתקרב אל הגשמת המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה לעלות לליגה ארצית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות