fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא יתקיימו בחירות לראשות ועד העובדים בעיריית חדרה

ב-28 בנובמבר צפויות להתקיים בחירות לוועד העובדים של עיריית חדרה, כבר עכשיו ברור כי יו"ר הוועד איציק יצחקי יעמוד בראש הוועד הנבחר גם בקדנציה הבאה.

מועמדויות לוועד ולראשות הוועד ניתן היה להגיש לוועדת הבחירות עד ה-5 בנובמבר. בישיבתה של ועדת הבחירות במועד הנקוב, נבחנה רשימת המועמדים והתברר כי לתפקיד יו"ר ועד העובדים הוגשה מועמדות יחידה, של יצחקי, ולכן לא יתקיימו בחירות לתפקיד.

בהודעה רשמית של ועדת הבחירות, אשר הופצה לכלל עובדי העירייה, נאמר כי לאור המועמדות היחידה יתקיימו בחירות למועצת העובדים בלבד.

רשימת המועמדים נתלתה לעיון העובדים בכל לוחות הפרסום המיועדים להודעותיה של ועדת הבחירות.

יצחקי שלח מייל נרגש לכל עובדי העירייה ובו כתב: "התעוררתי הבוקר להודעתה של ועדת  הבחירות שהכריזה על שמות המועמדים לבחירות למועצת העובדים ובישרה כי לא ייערכו בחירות לראשות הוועד. אני מבקש להודות לכלל עובדי העירייה על הבעת האמון המוחלטת שלכם בי ועל הזכות והחובה שלי אליכם להמשיך להוביל ולהנהיג את עובדי העירייה בשלוש השנים הבאות עלינו לטובה".

חזקי מנת, מנהל החינוך שאינו מוכר בעיריית חדרה וידידו של יצחקי אומר כי: "הבעת האמון ביצחקי מעידה על הישגי הוועד בראשותו, בשמירת זכויותיהם של העובדים, פעילות בלתי פוסקת לשיפור תנאי העסקתם, רווחתם, וקידומם לאורך כל הקדנציה. בהובלת יצחקי אכן בוצעה עשייה חסרת תקדים עבור עובדי העירייה. בתקופתו קודמו עובדי עירייה וזכו במכרזים לתפקידי מפתח כמו מנהלי מחלקות ואגפים; הוענקו דרגות אישיות לעובדים; שיבוץ וקידום עובדים שהיו תקועים שנים ללא אפשרות להתקדם; הוקמה כיתה ללימודי תואר  אקדמי; הורחבו אפשרויות ההשכלה, הקורסים, והעשרת הידע; לראשונה בעירייה נהנו העובדים מיום הגבר, במקביל ליום האישה שנועד לעובדות וכן אירוע חנוכה ופורים לילדי העובדים; קייטנה לילדי העובדים ועוד.

יצחקי הוסיף: "אמשיך להציב לנו יעדים שיובילו להישגים ולשמירה על זכויות העובדים. נמשיך לפעול ביחד, עם המוטו: כוחנו באחדותנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות