fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר שבעה חודשי הקמה בלבד: נפתח בית הספר נבון

בית הספר היסודי החדש בקרית מוצקין, ע"ש נשיאה החמישי של מדינת ישראל, יכיל בשלב זה שלוש כיתות א', כיתת ב' אחת וכיתה ג' אחת
פתיחת בית הספר נבון. צילום: ניר שטיינברג
פתיחת בית הספר נבון. צילום: ניר שטיינברג

טקס הפתיחה של בית הספר היסודי-ממלכתי נבון בקרית מוצקין התקיים ברחבת בית הספר בנוכחות מירי שפיר נבון (אלמנתו של יצחק נבון ז"ל), השחקנית רובי פורת-שובל, התלמידים וההורים, חברי מועצת העיר ונבחרי ציבור.

בית הספר הוקם בזמן שיא של שבעה חודשים בלבד, לאחר הבטחתו של ראש העירייה חיים צורי, כי המבנה יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים תשע"ח. מדובר בבית ספר צומח לאמנויות ולשפות, כולל העשרה בתיאטרון ובמחול. בית הספר יכיל בשלב זה שלוש כיתות א', כיתת ב' אחת וכיתה ג' אחת. מועצת העיר אישרה בחודש מרס השנה את הצעתו של צורי לקרוא את שם בית הספר ע"ש יצחק נבון, נשיאה החמישי של מדינת ישראל.

צורי: "אני לא רגשן גדול, אבל היום אני מתרגש". מסירים את הלוט (צילום: ניר שטיינברג)
צורי: "אני לא רגשן גדול, אבל היום אני מתרגש". מסירים את הלוט (צילום: ניר שטיינברג)

בטקס הפתיחה והסרת הלוט אמר צורי: "כפי שאמר יצחק נבון, חינוך טוב הוא התנאי לקיומנו. אני לא רגשן גדול, אבל היום אני מתרגש. לפתוח בית ספר זה יום חג. הילדים צריכים לצאת עם כלים לעולם האמיתי, ולכן היה חשוב לי שילמדו כאן שפות. לא רק לדינו, אלא אנגלית, ערבית ואחר כך גם סינית".

צורי הודה לכל העוסקים במלאכה ואף העניק תעודות הוקרה לפועלים, למנהלי העבודה, לאדריכלים ולמהנדסים שהשתתפו בהקמת בית הספר.

מנהלת בית הספר, אתי אפריאט, אמרה בטקס: "בית הספר ברוח חזונו ומורשתו המפוארת של יצחק נבון חורת על דגלו לחנך לערכים, לטפח, להשקיע ולהאמין באוצר היקר לנו מכל _ הילדים ולמצות את כל הפוטנציאל הגלום בהם ואף יותר מכך. כמנהלת, אני רואה בעבודה החינוכית שליחות ומאמינה כי כל אחד מאיתנו הינו יחיד ומיוחד. אני מאמינה במשפט: 'רואים את כולם ולא מוותרים על אף תלמיד'. במהלך האירוע הוקרנה ברכה מצולמת של שר החינוך נפתלי בנט לתושבי קרית מוצקין.

יפית ניסן-מרום, מנהלת העמותה להנצחת יצחק נבון: "אנו מודים לראש העירייה חיים צורי ולצוות העירייה על אירוע מרגש, מכובד ומאורגן לתפארת. ראויים להערכה המאמצים הבלתי נדלים לפתוח את בית הספר במועד למרות לוחות הזמנים הבלתי אפשריים כמעט שהיו לפרויקט זה. אנו מקווים כי בית הספר יגדל את הדורות הבאים על ערכיו ומשנתו המלכדת של יצחק נבון".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות