fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתר המלכות

אורטל חדד (צילום: איתן טל)
אורטל חדד (צילום: איתן טל)

אירוע בחירת "מלכת היופי של ישראל", ייערך ביום שני, 6 ביוני ויועבר בשידור חי באתר ynet ובתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". התחרות הנערכת מדי שנה מטעם השבועון "לאשה", תחל ב-29 במאי, עם עליית מתחם ההצבעה באתר ynet. במשך ארבעה ימים יוכלו הגולשים להצביע למועמדת המועדפת עליהם ולעזור לה להעפיל לשלב חצי הגמר. במקביל לעליית מתחם ההצבעה, יוצג בנמל תל אביב מיצג וידיאו ארט רב חושי בניצוחו של אמן האור גיל טייכמן. מדובר במיצג ראשון מסוגו שיכלול 16 מסכי לד ענקיים עליהם יוצגו 16 המועמדות. נתניה שולחת שתי נציגות לתחרות: רינת ג'אן, אורטל חדד, קרית ביאליק שולחת מועמדת אחת: פולינה טרובין המתמודדת לתואר הנכסף, גם לקרית מוצקין תהיה נציגה: רומי לוי,  וייצוג הולם גם למועמדת מחדרה: סטפני חינטיס. 

יופי מעורב

רינת ג׳אן, 21  משוחררת שנה מצה"ל, יועצת לימודים בהכוונה לחיילים משוחררים ובימים אלה כבר מתכוננת למבחן הפסיכומטרי. היא בת לאמא נורית עולה מרוסיה ולאבא עמוס ממוצא טריפולי. יש לך אח סטודנט בן 24, אחות קטנה בת ארבע וחבר איתו היא יוצאת שלוש שנים. "אנחנו גרים ביחד חצי שנה והאו הציע לי נישואין לפני חמישה חודשים".

רינת ג'אן (צילום: איתן טל)
רינת ג'אן (צילום: איתן טל)

ג'אן למדה בבתי הספר היסודיים ״ שורשים״ ו״הלל צור״ ובחטיבה ובתיכון למדה בבית ספר ״משה שרת״ במגמה למדעי החברה פסיכולוגיה סוציולוגיה ותיאטרון: "אלה מקצועות שונים אך שניהם מאוד נוגעים לי. הפסיכולוגיה היא תחום שמאוד מסקרן ומעניין אותי ומאפיין את הצד העמוק יותר שלי והסקרנות להבין ולחקור לעומק את התנהגות האדם. תאטרון זה אני. משחק זה מקצוע שאני מאוד מתחברת אליו. הוא מבטא את הצד הפיזי והחיצוני שלי, הצורך לבלוט ולהביע את עצמי, וזהו התחום שאותו אני רוצה להמשיך ללמוד הלאה".

רינת ג'אן (צילום: איתן טל)
רינת ג'אן (צילום: איתן טל)

בצבא שירתה  ג'אן בבסיס פ״ומ המכללה הבין זרועות לפיקוד ולמטה, בגלילות כמש״קית קורסים: זה היה תפקיד פקידותי בו הייתי צריכה להכין את החומרים ללמידה לקצינים ואת לוח הזמנים  היומי שלהם. מאוד נהנתי בצבא, מהתפקיד עצמו וגם מעצם היותי חיילת בפו״מ. הבסיס מאוד אינטימי וקטן. היו יחסים טובים עם המפקד שלי, הסגל והחיילים. בזכות התפקיד למדתי להיות אחראית יותר, לדעת לעמוד בזמנים, להיות מקצועית במשימות שמוטלות עלי. האווירה בבסיס היתה כיפית דבר מאוד חשוב במסגרת כזו רצינית" .

רינת ג'אן (צילום: גלעד משיח)
רינת ג'אן (צילום: גלעד משיח)

 

הבת של'

אורטל חדאד בת19 חיילת בשירות סדיר המשרתת בלשכת הסנגור הצבאי הראשי. היא בתו של ציון חדד יו"ר ועד עובדי העירייה המון שנים וחבר ליכוד ידוע. היא סיימה את בית הספר התיכון טשרניחובסקי במגמת פיסיקה ומחשבים וסיימה כמצטיינת שכבה. "כשהייתי בתיכון למדתי משפטים במכללת נתניה ולכן הגעתי לשירותי הצבאי עם ידע בתחום. זכיתי למפקדים מדהימים ובתפקיד מלא עניין ועשייה ועל כן אני מאוד מרוצה מהשירות הצבאי שלי".

אורטל חדד (צילום: איתן טל)
אורטל חדד (צילום: איתן טל)

חדד היא הבת הצעירה במשפחה. יש לה ארבע אחיות ואח וחבר: "תמיד זכיתי לתמיכה מהוריי לאורך כל הדרך ואני מלאת הערכה שזכיתי למשפחה כזאת. יש לי חבר, אנחנו ביחד כשנתיים. גם הוא מאוד תומך ומפרגן מתחילת התחרות".

מהאת  רוצה לעשות כשתהיה גדולה?

"בתום השירות הצבאי אני מתכננת ללמוד בטכניון בפקולטה למתמטיקה. החלום שלי הוא להתקדם בתחום ואף להגיע למעמד של פרופסור. בינתיים אני מאד אוהבת לשחק טניס וסקווש, ללכת לחוף של נתניה לקרוא ספרים וללכת לקולנוע. אני לומדת איטלקית ושואפת לדבר את השפה באופן שוטף".

אורטל חדד (צילום: איתן טל)
אורטל חדד (צילום: איתן טל)

 

אורטל חדד (צילום: גלעד משיח)
אורטל חדד (צילום: גלעד משיח)

ראש העיר תומך

פולינה טרובין, תושבת קרית ביאליק , בת 21 , עלתה ארצה מאוקראינה בגיל שנתיים ומאז מתגוררת בעיר. הבחורה היפיפייה והמוכשרת שירתה בחיל הים כמפקדת מכונה וסגנית מפקד הספינה בגוררת. בילדותה עסקה בריקוד, אך מכיתה ט' מאז שעברה ללמוד בבית הספר לקציני ים, היא נשבתה בקסמיו של הים, החלה להתחרות בשייט מפרשיות ומאז הים בנפשה כולל צלילה, גלישה וסאפ. היא חובבת ספורט אתגרי, סקי וגלישה. פולינה מטפחת זוגיות יציבה של שש שנים עם בן זוגה, קצין בחיל הים.

בזמנה הפנוי אוהבת לקרוא ולטייל בטבע. לפולינה, אח צעיר הלומד בבית ספר אורט קריית ביאליק בכיתה י'.  אמהיא אחות בבית חולים נהריה ואביה עובד במפעל בכפר מסריק.יופייה התגלה כבר בגיל  14 כאשר בעידוד אביה השתתפה בתחרות מיס צפון וזכתה במקום השני, היתה לסגנית ראשונה. טרובין, הגישה את מועמדותה לתחרות מלכת היופי של ישראל מיד עם שחרורה מצה"ל. היא החלה את התחרות מול כ-  1500 מתמודדות ולאט לאט עברה את כל שלבי המיון ונכנסה לשלב של 16 המתמודדות הסופיות.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי  דוקורסקי פנה באמצעות דף הפייסבוק שלו לתושבי העיר עם הבקשה להצביע עבו טרובין איתה נפגש היום בלשכתו.

 דוקורסקי בלשכתו עם פולינה טרובין (צילום: פרטי)
דוקורסקי בלשכתו עם פולינה טרובין (צילום: פרטי)

הפנים היפות של חדרה

ראש עיריית צביקה גנדלמן נפגש השבוע עם סטפני חינטיס, בת 21 מחדרה, שעלתה לשלב הגמר ונכללת בין המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל. גנדלמן איחל לחנטיס הצלחה בתחרות מלכת היופי וקרא לציבור בחדרה להצביע למועמדת בת העיר.

חינטיס, ילידת מולודבה, עלתה לארץ בגיל 3 עם הוריה מיכאל ונטלי. היא בוגרת תיכון חדרה, ושירתה בחיל האוויר. כיום לומדת עיצוב פנים ב"שנקר", עובדת בחברת מימון, והחלה בקריירה נוספת כדוגמנית.

חנטיס סיפרה על אהבתה לעיר. "אני אוהבת את חדרה ומאוד גאה בעיר שלי, אני שמחה לייצג את חדרה בתחרות, ואשמח אם תושבי העיר יצביעו עבורי".

איחולי הצלחה. ראש העיר וסטפני חינטיס (צילום עצמי)
איחולי הצלחה. ראש העיר וסטפני חינטיס (צילום עצמי)

בעקבות אמא

רומי לוי מקרית מוצקין, בת 18, תלמידת כיתה י"ב,  בבית הספר אורט מוצקין לומדת אסלאם מזרח תיכון ,ושיווק. אמה הייתה גם היא מועמדת בתחרות מלכת היופי בשנת 1986, שלחה אותה לתחרות.

לוי: "יש לי  אחות גדולה שמשרתת בצבא בתור קצינה קרבית ואח קטן הלומד בבית ספר יסודי ,יש לי כלב בבית שהוא ממש חלק מהמשפחה שלנו ,אבא עובד בחברת חשמל ואמא בחברת ביטוח .שאהיה גדולה ארצה לעסוק בווטרינריה בגלל שאני אוהבת חיות. הילדות שלי הייתה ילדות מדהימה ,המשפחה תמיד הייתה קרובה. לצאת לטיולים כל יום שבת . לבלות ביחד המון . לגדול בתור ילדה יפה היה יותר לעשות שטויות ולהתחמק מהן בקלות כי תמיד וויתרו לי".

רומי לוי (צילום גלעד משיח)
רומי לוי (צילום גלעד משיח)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות