fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום: התעללו בקטין שחשדו כי פרץ לביתם

קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום שלישי האחרון כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חמישה נאשמים, כולם תושבי כפר בסביבת כרמיאל. חלק מהנאשמים הואשמו בחטיפה, התעללות בקטין, חבלה חמורה, הדחה בחקירה וסחיטה באיומים.

בתאריך 25.9.18 התקבלה הודעה ביומן תחנת משטרת כרמיאל לפיה זמן קצר קודם לכן הגיע למיון ב"טרם" צעיר בן 17 כשהוא חבול באופן קשה, וכי בשל מצבו הרפואי הוא מפונה לבית החולים נהריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע. הקורבן שחשש לחייו סיפר לאביו שסיפר לשוטרים כי אלמונים מאחד הכפרים בסביבה תקפו אותו.

צוות חקירה מתחנת משטרת מג'ד אל כרום הצליח לאסוף ראיות כנגד חמישה נאשמים, ביניהם קטין, וכן נאספו ראיות כנגד שלושה חשודים נוספים אשר בשלב זה של החקירה עדיין נמצאו בבריחה וטרם אותרו. מהחקירה עלה כי הנאשמים חשדו בקטין, אותו הכירו, כי פרץ לביתם, גנב את הטלפון של אם המשפחה וליטף את ידה של אחותם הקטינה תוך כדי שינה של חלק מהנאשמים. הנאשמים, יחד עם אחרים, החליטו לחטוף את הקטין ולחקור אותו באיומים עד אשר יודה בגניבה של הטלפון וליטוף ידה של האחות הצעירה.

בתאריך 25.09.18 סמוך לשעה 18:30 בזמן שהקטין הלך עם חברו ברחובות הכפר, עצר רכב לידם ואחד הנוסעים שכנע את הקטין לעלות לרכב במטרה לשוחח אתו. הקטין השתכנע ועלה לרכב או אז החלה מסכת האימה. הקטין שאל את יושבי הרכב לאן נוסעים אך כולם שתקו עד אשר הגיעו למטע זיתים. בו בזמן הגיע רכב נוסף ממנו יצאו הנאשמים. כל הנוכחים נעמדו מסביב לקורבן, צילמו אותו והחלו לאיים עליו כי אם לא יודה במעשה הגניבה הם יהרגו אותו. אחד מהם תפס את הקטין במכנסיו הרים אותו באמצעותם באוויר והטיח אותו על הארץ. לאחר מכן קשרו את ידיו לעץ זית והכו אותו באמצעות כבל חשמלי ומעדר.

סמוך לשעה 20:30 הורו הנאשמים לקטין לבצע "שיחזור" של מעשה הגניבה. הם לקחו אותו לביתם ושם אחד הנאשמים אמר לו: "אם לא תדגים שנכנסת לבית אני אהרוג אותך,,,..תדגים שנכנסת לבית כי אם לא אני אלביש לך תיק אונס". אחד מהחבורה אף הראה לקטין כיצד להדגים. מרוב פחד, הדגים זאת הקטין למרות שאמר להם כי לא עשה דבר. בשלב מסוים הורו הנאשמים לקטין לעזוב את הבית אך הקטין שהיה חבול ותשוש לא הצליח לעמוד על רגליו. אחד מהחבורה קרב אליו, משך אותו ממקום מושבו והורה לו לעזוב את הבית. הקטין עזב את הבית כשהוא חבול באורח קשה ומיד פונה למיון ב"טרם" ובהמשך אושפז בבית החולים נהריה.

כאמור, כתבי אישום הוגשו נגד חמישה מהם, וכן נגד שלושה נוספים הנמצאים בבריחה. מאחר והקורבן ואחד מהנאשמים הם קטינים, הורה בית המשפט כי בשלב זה כל הדיונים יתקיימו בדלתיים סגורות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות