fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד גבר שדקר שוטר

פעילות משטרתית. צילום: דוברות המשטרה
פעילות משטרתית | צילום: דוברות המשטרה

גבר בן 30 מנתניה דקר שוטר בשעת מילוי תפקידו ופצע אותו. החשוד נעצר והוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

ביום 6.1.19 לפנות בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח על רעש שבקע מדירה ברח' מנחם בגין בנתניה. שוטרים הגיעו למקום לבירור מקור הרעש והחשוד ששהה בדירה, סירב לפתוח להם את הדלת ואף סירב להזדהות בפניהם. לבסוף התרצה והזדהה ומבדיקה של השוטרים במערכת המשטרתית התברר להם כי החשוד דרוש לחקירה בתחנת המשטרה. השוטרים נכנסו לדירה ונעמדו בפתחה, אז קרב אליהם הכלב של החשוד. החשוד התכופף לעבר הכלב, אז אחז בידו בסכין והחל לתקוף את אחד השוטרים בדקירות חוזרות ונשנות בידו הימנית. השוטר אף מעד לאחור בניסיון להגן על עצמו והחשוד פנה לעבר השוטר השני שהיה בדירה, כשהוא מאיים עליו והסכין בידו. השוטר ירה לעבר החשוד ירייה אחת שפגעה בבטנו.

צילום משטרת ישראל
צילום משטרת ישראל

כתוצאה מהדקירות, נגרמו לשוטר פצעי חתך ושפשופים בידו הימנית והוא נזקק לתפרים וקבלת טיפול רפואי בבי"ח.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. לפני מס' ימים הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של *פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות וניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות*. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות