fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כשאהיה גדול? אני רוצה להיות ראש העיר"

הוא נחשב למלך החיי הלילה של האזור * מוביל את אחד הליינים המצליחים בארץ * סירב להשתתף באח הגדול * משווק וממתג את הקניון החדש בבית אליעזר * וחושב על פוליטיקה * אופיר משיח מחדרה ממש לא מתכוון לעצור באיניגו מונטויה
אופיר משיח. הכיר את אשתו במועדון שלו (צילום: עדי עזרא)
אופיר משיח. הכיר את אשתו במועדון שלו (צילום: עדי עזרא)

הוא נחשב למלך החיי הלילה של האזור * מוביל את אחד הליינים המצליחים בארץ * סירב להשתתף באח הגדול * משווק וממתג את הקניון החדש בבית אליעזר * וחושב על פוליטיקה * אופיר משיח מחדרה ממש לא מתכוון לעצור באיניגו מונטויה

יש את האנשים האלה שכולם מכירים. הם לא סלבים, לא היו בטלוויזיה, לא הופיעו על במות, אבל בכל זאת קשה להם לעבור ברחוב מבלי שיעצרו אותם כל כמה מטרים. אופיר משיח מחדרה הוא אחד כזה.

משיח, 32, נשוי טרי לשירן, הוא איש חיי הלילה המוביל באזור השרון. בטח ובטח בחדרה. הליין שלו "בלאק סאנדיי" במועדון האיניגו מונטויה נחשב לאחד החזקים בארץ, הוא "גידל" אלפי בליינים, והיום מעבר להתעסקות המובנת ביחצנות, הוא גם עוסק בשיווק ופרסום במדיה החברתית של עסקים מקומיים ובשיווק של מתחמים וקניונים.

אופיר משיח. הכיר את אשתו במועדון שלו (צילום: עדי עזרא)
אופיר משיח. הכיר את אשתו במועדון שלו (צילום: עדי עזרא)

עבודה. לא בילוי

אופיר משיח נולד בנווה חיים בחדרה, ומיד לאחר הצבא פנה ליחצנות. הוא התחיל במועדון הלכת בכפר ויתקין. "חשבתי שזו תהיה עבודה מדמנת של אחרי הצבא, אבל נשאבתי לתוך זה", הוא מספר.

נשאב זו לא מילה…משיח הפך לאט לאט ליחצן המוביל באזור. זה התחיל במועדון הקינזי באם הדרך, שם פתח ליין סטודנטים ולאחר מכן ניהל את המקום. אחרי שנתיים הוא עבר ללנון, שנחשב אז למועדון המוביל באזור, ואז הוא הגיע למועדון האיניגו מונטויה. היה לו כבר מעמד, היה לו את הליין המוצלח של הבלאק סאנדיי, והיום הליין זה כבר חוגג שנה שביעית. משיח, אגב, חוגג עשור בתחום היחצנות.

אתה מבין שזה קצת מצחיק לדבר על מישהו מחדרה כאיש חיי לילה…

"יש בזה משהו. עבדתי כמובן בכל האזור, עשינו ליין גם בשלוותא בתל אביב, וזה באמת כואב שבחדרה אין מקומות בילוי. וכדי להתחבר לקהל של חדרה צריך להוציא אותם מחוץ לעיר, גם אם זה רבע שעה נסיעה. זה לא כמו בתל אביב שיש לך בר או מועדון ליד הבית. זה לא תמיד פשוט".

אז אולי זה הזמן לפתוח מועדון גם בחדרה.

"אני חושב שחדרה עוד לא בשלה לדאנס בר. אולי לפאב כן, משהו בסגנון השרלוק שנפתח שם לאחרונה, אבל דאנס בר בסדר הגודל של איניגו לא מתאים עדיין".

בין היתר אתה גם יזם, זה אולי יכול להיות הפרויקט שלך.

"קיבלתי כבר הצעות בנושא וחשבתי לא מעט בכיוון, אבל כרגע חדרה לא מתאימה למועדון שצריך לעבוד 7 ימים בשבוע".

היום אתה אדם נשוי. איך זה מסתדר עם אורח החיים של איש חיי לילה?

"אני מסתכל על זה כעבודה נטו. אני בא למועדון לעבוד, לא לבלות. יש לי את הבילויים שלי ואת ההנאות שלי, אבל זה לא במסגרת העבודה. לכן מבחינתי אין בזה שום בעיה".

לאחרונה יש לא מעט ביקורת כלפי האופן שבו דברים מתנהלים במועדונים. הטרדות מיניות, אלימות.

"אנשים שמגיעים למועדון, שותים ולרוב משתכרים, הרבה פעמים מוצאים את עצמם בסיטואציות שהם לא תיכננו אותן מראש. לפעמים זה מוביל לדברים טובים, לרוב לדברים שליליים. יש דרכים למנוע את זה. חייבים להיות עם עיניים פקוחות ולראות מה קורה במועדון שלך".

יש לך הסבר איך הליין שלך תפס כל כך חזק?

"זה הליין היחיד בין חיפה לתל אביב שהוא על טהרת מוזיקת ההיפ~הופ. הליין מייצר אווירה וכל מי שאוהב את הסצינה הזו מגיע. זה לא ליין שמיועד לסטודנטים או חיילים או קהל מסוים. הוא נישתי לכל מי שאוהב את המוזיקה הזו. ומה שהכי חשוב הוא שאני וכל הצוות כל הזמן חושבים איך להמציא את הגלגל ואיך להביא דברים ראשונים. אנחנו עושים פגישות קריאייטיב קבועות ובהרבה מקומות בארץ מחקים אותנו. בנוסף, אחד הדברים החזקים שלנו הוא שאנחנו דואגים לבליינים שלנו. אבל ממש דואגים ומפנקים, והם יודעים להעריך את זה. אשתי ירושלמית, הכרתי אותה במועדון, וזה רק מראה לך מאיזה מקומות מגיעים אלינו. זה אומר את הכל".

לצוות של הבלאק סאנדיי יש מספר סרטונים ביוטיוב עם עשרות אלפי צפיות, מה שמחדד את הביקוש והפופולריות של הליין.

עד מתי תמשיך עם סצינת חיי הלילה?

"שאלה טובה…אין לי תשובה. כל עוד אני עובד ומצליח אני עוד פה".

אתה מסכים להגדרה שאתה מלך חיי הלילה של האזור?

"אני לא אוהב את ההגדרות האלה. שמעתי את זה לא פעם ולא פעמיים, אני לא קושר לעצמי כתרים".

אופיר משיח (צילום: עדי עזרא)
אופיר משיח (צילום: עדי עזרא)

מתרגש מהקניון החדש

משיח, בעל תואר ראשון במנהל עסקים (מכללת רופין) ובדרך לתואר שני, מפיק בשנים האחרונות את ימי הסטודנט של המכללה. מדובר בימים מטורפים, עם אלפי אנשים ועם צמרת האומנים בארץ. "שברנו שיאים והמטרה שלנו היא לשבור עוד ועוד שיאים", הוא מסביר, "ימי סטודנט זה אירוע ענק, ממותג, יפה, וזו אחת ההצלחות שלנו".

בכלל, הרבה מאוד פעמים מדבר משיח ברבים. הוא צנוע מאוד, מקפיד לתת קרדיט לצוות שאיתו, מאוד חשוב לו לא להיראות שחצן.

מה אנשים חושבים עליך?

"לא יודע. יש לי הרבה חברים מאוד טובים, אני חברמן, מעבר לזה אני לא ממש יודע מה חושבים".

ומה אתה חושב?

"שנפלה לי הזכות לשמח אנשים ולהוציא אותם מהבית ומהשגרה המבאסת של היום יום. יש רשימה ארוכה של אנשים שהכירו אצלי והיום הם נשואים עם ילדים, והכי חשוב אני מאוד אוהב מה שאני עושה".

במקביל לעבודתו כיחצן מתעסק משיח בשיווק ופרסום של עסקים מקומיים במדיה החברתית. הוא מתעסק גם ביזמות, ואחת התוכניות שלו היא להרים ערב התרמה מיוחד לטובת ילדים יתומים.

הפרויקט המרכזי עליו הוא עובד כיום הוא שיווק קניון מול הפרדס בבית אליעזר, שם הוא אחראי על כל המיתוג. מתחם אזורי נוסף איתו הוא עובד הוא המתחם בביתן אהרון, שם הוא כבר עשה פסטיבל בירה ענק אליו הגיעו אלפי אנשים מכל רחבי הארץ.

הקניון בבית אליעזר זה פרויקט שחיכו לו הרבה שנים.

"זה הדבר הטוב ביותר שתושבי בית אליעזר היו יכולים לקבל. עכשיו הם לא יצטרכו להגיע לעיר לכל דבר, יהיה להם קניון ליד הבית. זה הולך להיות הפנינה של העיר, כולל אמפי פתוח שאפשר יהיה לעשות בו הופעות, וזה משהו שאין בכל חדרה. הקניון הזה הוא חדשני, מיוחד, מתוכנן יפה וישרת לא רק את תושבי בית אליעזר אלא גם את השכונות בסביבה וגם את המושבים בעמק חפר, שיכולים להגיע בקלות בכביש 9".

הפתיחה הרשמית של הקניון תהיה ב~10/1. מה מתוכנן?

"יהיה שמח עם הופעות ואירועים, אבל בוא נשאיר את זה כהפתעה".

מבוקש בפוליטיקה

בבחירות הקודמות לרשויות המקומיות משיח היה חלק ממפלגת הצעירים של אמיר ימין. לקראת הבחירות הקרובות, יש לו שאיפות פוליטיות והוא לא מסתיר אותן. "אני מכיר אלפי אנשים, יש לי ניסיון קצר בפוליטיקה וכן, זה מעניין אותי. אני יודע שבבחירות הקרובות אהיה הרבה יותר מעורב".

מה זה אומר?

"פנו אלי כבר כמה גורמים מרכזיים בפוליטיקה המקומית, שרוצים שאהיה חלק מהקמפיין שלהם, כולל מקום מכובד ברשימה. לא פסלתי כלום".

מה שמשיח כן פסל זה מספר הצעות שקיבל מהפקת האח הגדול. "הם מאוד רצו שאהיה על משבצת איש חיי הלילה מאזור השרון. שקלתי, אבל החלטתי לא ללכת על זה".

מדוע?

"כי חשבתי שיהיה לי הרבה יותר מה להפסיד מאשר להרוויח. העדפתי לוותר".

מה תרצה לעשות כשתהיה גדול?

"ראש העיר. באחד הסרטונים שלנו ביוטיוב הצוות אפילו עשה עליי שיר שהוא סוג של פרודיה וקוראים לו משיח ראש העיר".

הפתעת אותי?

"יכול להיות. אבל זה החלום".

אולי אז יהיה סוף סוף דאנס בר בחדרה?

"אני חושב שיש דברים חשובים יותר לטפל בהם".

אז אתה לא מתכוון לעזוב את חדרה?

"בניתי פה משהו, אני מחובר מאוד לעיר ומתכוון להישאר פה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות