fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: הצעירה ולריה פדרמסר הובאה למנוחות, חברה הפצוע חלק לה כבוד אחרון

הובאה למנוחות הצעירה שנפצעה בתאונה המחרידה שאירעה בליל שבת בכרמיאל
ההלוויה של ולריה
צילום אלכס הובר

אלפים ליוו את ולריה פדרמסר בדרכה האחרונה . הצעירה שנפצעה בתאונה המחרידה בליל שבת , עת שבה מבילוי עם עוד שלושה מחבריה, הובאה למנוחות בבית העלמין האזרחי בכרמיאל.

ההלוויה של ולריה
הלוויה של ולריה פדרמסר (צילום אלכס הובר)

בני משפחה, מוריה, צוות ההנהלה וחבריה ללימודים בתיכון אורט פסגות, חבריה ללהקת הריקודים הסלוניים פרחי כרמיאל, ראש העירייה עדי אלדר, סגניתו רינה גרינברג ואזרחים רבים חלקו לה כבוד אחרון.

חברה סהר בן עטר, שהיה יחד עימה בבילוי המשותף בפאב, ונפצע קשה, הורשה להגיע להלוויה על פי בקשתו. את הבשורה המרה  על מותה קיבל מהוריה של ולריה, במוצאי שבת , אחרי שנפרדו ממנה. בן עטר, הובא באמבולנס  על כיסא גלגלים. אביו של עודד הנר, אחד הפצועים ספד בשמו , וגם הסביר כי  סהר התעקש להגיע להלוויה למרות מצבו הרפואי הקשה. כל אותה עת ישב סהר ליד הנר קפוא, חבוש וחבול, מחזה בהחלט קשה. חבריהם בכו ללא הרף מיאנו להשלים .

פדרמסר הייתה עתודאית במכללת אורט בראודה במגמת מחשבים, את לימודיה התיכוניים עשתה באורט פסגות. היא שימשה כרקדנית ראשית בלהקת הריקודים הסלוניים פרחי כרמיאל.

בכיתה י"א זכתה יחד עם חבר לספסל הלימודים במקום הראשון בתחרות המהנדס הצעיר, שזיכתה אותם במלגת לימודים, בזכות מערכת שבנו, המסייעת ללקויי שמיעה לצפות בסרטים ובסדרות טלוויזיה. המערכת המהפכנית שבנו מתרגמת כתוביות לשפת הסימנים, ומעבירה רטט בגבו של הצופה שנועד  להעביר את האווירה של פסק הקול.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות