fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרימה כתילי מעכו נבחרה לשגרירת השלום בארץ

כתילי ונציגי הפדרציה (צילום: עצמי)
כתילי ונציגי הפדרציה (צילום: עצמי)

בטקס חגיגי שערך לאחרונה הסניף הישראלי של הפדרציה העולמית לשלום UPF  מקוראה מונו ארבעה שגרירי שלום בישראל שהינם חברי הפורום הבין-דתי בארץ. מבין הארבעה מונתה הגברת כרימה כתילי, ערביה נוצרייה מהעיר עכו. הטקס שנערך בירושלים השתתפו דר' נורית הירשפלד מזכ"ל UPF הישראלי הגב' עדי סאקסי נשיאת WFWP ישראל-הסתדרות הנשים לשלום. הסופר פרופסור אליעזר גלבך גל ומר הוד בן צבי נשיא UPF ישראל העניקו את תעודות ההוקרה.

במהלך הטקס הציגה ד"ר נורית הירשפלד בפני הנוכחים את עקרונות הבסיס של הפדרציה העולמית לשלום. לאחריה דיבר פרופסור גלבך גל דיבר על השליחות והתפקיד המרכזי המוטל על שגרירי השלום בארץ.

כתילי ונציגי הפדרציה (צילום: עצמי)
כתילי ונציגי הפדרציה (צילום: עצמי)

ההתאחדות לשלום אוניברסאלי הנה ארגון בינלאומי, אשר עוסק בקרוב לבבות בין אנשים מקבוצות אתניות, דתיות או לאומיות שונות. ההתאחדות מקיימת פעילויות שמעודדות עשייה ושיתופי פעולה של קבוצות ואנשים ממגזרים שונים, מתוך תפיסה שעשייה משותפת ונתינה הדדית יוצרים חברויות וקשרי לב מעבר לגבולות המגזריים, הדתיים או הלאומיים. לפעילויות העמותה בארץ ובעולם שותפים מנהיגים דתיים מכל הדתות.

הגב' כרימה, יקירת העיר עכו הקדישה את חייה לקידום השלום, אהבה וסליחה בן בני האדם ושירות התנדבותי בקהילה. "ה' ברא בראשית את בני האדם ורק לאחר מכן את הדתות", היא אמרה בטקס, "זו הסיבה שאנחנו צריכים לאהוב את בני האדם ללא הבדל ודת", היא הוסיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות