fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרטיס אדום: הפועל חדרה לא קיבלה אישור מנהל תקין מרשם עמותות

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

רשם העמותות   הודיע להפועל חדרה כי לא תקבל אישור ניהול תקין ול כן לא תכול לקבל את הקצבה חלקית ממנהלת הליגה בסך שלושה מיליון שקלים.  ההחלטה תקשה על קבלת כספים מעיריית חדרה בהיעדר האישור.  במועדון מתכוננים לעתור לבית המשפט שיפסוק בנושא.

"נתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים ונקבל החלטה בנושא. חבל שרשם העמותות בחר שלא ללכת לקראתנו", אמרו במועדון.  בחדרה הבהירו כי למרות אי קבלת ניהול תקין, הקבוצה כבר העמידה את תקציב המינימום ואף מקווה להגדילו במידה ותמכור מנויים באיצטדיון נתניה. במחיר למנוי יחיד יעמוד על 700 שקלים, מנוי בתא הכסף יעלה כ-1,500 שקלים ומנוי בתא הכבוד יעלה 4,000 שקלים.

בחדרה מעריכים כי מכירת המנויים תביא לכשלושה מיליון שקלים שיתווספו לתקציב השוטף של הקבוצה. בינתיים,החליטו להמשיך עם ההכנות כרגיל. שחקן שנמצא על הכוונת של המאמן ניסו אביטן הוא הקשר אור אוסטוינד.

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

אוסטוינד, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל תל אביב, אינו צפוי להמשיך באדומים ולא מן הנמנע כי יסכים להגיע לעולה הטרייה. בקבוצה רוצים להתחזק גם במגן הפועל ראשון לציון, וויסאם רבאח. בנוסף, במועדון מחכים לתשובות מהפועל באר שבע לגבי זהות השחקנים שישוחררו כבר בתקופה הקרובה ובהתאם לכך, תשקול חדרה להיכנס למשא ומתן מולם אם יהיו שחקנים שהמאמן ניסו אביטן יגלה עניין ביניהם הבלם עמית ביטון, ואילו שחקן הבוסני, סמיר באירקטרביץ' (30), חתם לעונה נוספת ויהיה הזר השלישי של הקבוצה אחרי אוסטין אג'ידה ולוסיו שחתומים לעונה הקרובה.

במועדון סיכמו: "נעמיד העונה קבוצה טובה שתפתיע את הליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות