fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה פעמים ספרתם עד 10

בשבוע הבא יחגוג מועדון הברלה בלהבות חביבה עשור * לרגל היומולדת העגול והמרגש ערכנו עם הבעלים גלעד גודר מסע בזמן _ מההופעה הראשונה ועד היום * וגם: מה מחכה לכם בחגיגות העשור
גלעד גודר (צילום: הילה אייזינגר)
גלעד גודר (צילום: הילה אייזינגר)

בשבוע הבא יחגוג מועדון הברלה בלהבות חביבה עשור * לרגל היומולדת העגול והמרגש ערכנו עם הבעלים גלעד גודר מסע בזמן _ מההופעה הראשונה ועד היום * וגם: מה מחכה לכם בחגיגות העשור

 

בעוד שבוע בדיוק זה יקרה. יום שישי, 7.4, מועדון המוזיקה הכי גדול באזור, הברלה בלהבות חביבה, חוגג עשור. כשמדובר בעסקים, בטח במצב של היום, זה לא דבר של מה בכך. כשמדובר במועדון שמארח הופעות, זמרים ואירועים, על אחת כמה וכמה.

גלעד גודר, הבעלים, בכלל תל אביבי. הוא הגיע לברלה במקרה, בזכות גרשון קדמוני, שותף של אביו דודי בעסקי הנדל"ן. השלושה הגיעו למקום, גלעד ודודי מאוד התלהבו וזיהו את הפוטנציאל, ומשם הכל היסטוריה.

גלעד גודר (צילום: הילה אייזינגר)
גלעד גודר (צילום: הילה אייזינגר)

גודר: "ברלה נפתח על ידינו ב~7.4.2007. אני הייתי צעיר בן 25, חשבנו שאני אוכל לנהל את המקום. אחרי הרבה שכר לימוד ששילמנו אני מקווה שהיום אני עושה עבודה טובה ועדיין לומד המון בעסק הזה. זה זמן טוב להודות לשותפים גרשון קדמוני ודודי גודר על סבלנותם הרבה והרצון ללמד, ללמוד ולהשתפר".

לפני עשור, כשפתחתם, האמנת שתחזיקו כל כך הרבה שנים מעמד?

"לולא גרשון ודודי לא היינו שורדים. היה לנו ברור מהרגע הראשון שבשביל להצליח צריך לשפר מאוד את המקום בכל ההיבטים. השקענו מאות אלפי שקלים בשיווק, דאגנו להביא כבר מהיום הראשון את האמנים הכי גדולים, בלי להתחשב בשאלה המרכזית האם המופע יהיה לנו כלכלי…בעיניי אורח הרוח והסבלנות שלהם להמשיך להאמין שההשקעה תשתלם היא השיעור החשוב ביותר".

הברלה הפך במרוצת השנים לבית של המוזיקה באזור, ואין כמעט מוזיקאי ישראלי שלא דרך על הבמה במקום. הקהל של הברלה נחשב לאיכותי, מבין במוזיקה, ובעיקר מחבק ואוהב. לאט לאט הפוטנציאל התפרץ, והיום נערכים במקום גם אירועים לצד כל סוגי המופעים: מוזיקה כמובן, סטנד אפ, הצגות ילדים ועוד.

גלעד, בוא נחזור אחורה בזמן. ספר על ההופעה הראשונה?

"ההופעה הראשונה של היהודים הייתה מרגשת עבורי כמו חתונה. כל משפחתי והחברים באו לתמוך. ההתרגשות הייתה בשיאה עד כדי כך שאני בקושי זוכר משהו מהערב עצמו. אני זוכר שקיבלנו מפרט טכני עם דרישות להופעה ונלחצנו שהבמה לא בגודל המתאים אז לקחנו נגר שיעשה תוספת ניידת לבמה. שילמנו הרבה מאוד כסף כי היינו בלחץ שלא נהיה מוכנים. ביום המופע היהודים בכלל לא רצו להשתמש בבמה ועד היום היא שוכבת במחסנים שלנו מבלי שאי פעם הייתה בשימוש".

בטח יש לא מעט רגעים בלתי נשכחים.

  1. "ההופעה של שלמה ארצי: באותו יום הבנתי שהצלחנו. היו לנו 20,000 חתימות מלקוחות שאספנו כדי לשכנע אותו לבוא להופיע. ביום המופע היו 300 איש במופע ועוד כ~19,700 שרצו להגיע. הטלפונים צלצלו בלי סוף והמופע עצמו הרגיש חגיגי במיוחד".
  2. "בחנוכה האחרון הצענו לעובדים לבוא איתנו ליום חלוקת סופגניות בבי"ח בחדרה לשמח חולים וילדים. ההתגייסות של הצוות הייתה מופלאה. כולנו באנו עם ברק בעיניים והיה מאוד מרגש לראות מלצרים ונערים צעירים שלנו מקדישים מזמנם ומרצם כדי לתרום".
  3. "ההופעה האחרונה של שוטי הנבואה. אני זוכר שהתפרסמה כתבה בעיתון שהם מתפרקים יומיים לפני הופעתם בברלה. כך שההופעה אצלנו הייתה האחרונה או אחת האחרונות שלהם. הביקוש לכרטיסים היה פסיכי ולמרות שהכרטיסים אזלו הייתה נהירה של קהל ביום המופע לקופות לנסות את מזלם".
  4. "מופע ג'אז של third world love, החשמל קפץ. חיכינו לגנרטור שיחל לעבוד אבל בינתיים שמנו לכולם נרות על השולחנות והלהקה המשיכה לנגן ללא מגברים. היה באולם כזה שקט, שכשהפעלנו הגנרטור הלהקה ביקשה לנתק החשמל ולהמשיך במופע האקוסטי (זו גם הייתה הפעם היחידה שנזקקנו לגנרטור)".
  5. "הופעה של אביתר בנאי שבה אברהם טל הגיע כאורח והחליט לעלות לשיר איתו את קול גלגל. הייתה אווירה קסומה בקהל, שלא ציפה לכזו הפתעה, אבל ידע להעריך את המחווה".
  6. "היה שבוע שבו עשינו שלושה אירועי חברה לחברות סטארטאפ שנמכרו ורצו לחגוג ועוד אירוע יומולדת 50 למנכ"ל של אחת החברות הגדולות בעולם. באותו שבוע ההתרגשות כל יום עלתה עוד ועוד מדרגה. כשאתה מפיק אירועים בסדר גודל כזה ללקוחות כל כך גדולים והאירוע עונה מעל ומעבר על הציפיות של הלקוח, ההרגשה עילאית".
  7. "ההופעה הראשונה של גאיה, בתי בת השנה, בברלה. חששתי שהיא קטנה מדי ושנצא אחרי כמה דקות. לשמחתי היא התאהבה מיד _ גם בברלה ובעיקר בצ'יפס הראשון שאכלה שם"."אני חושב שהדבר שאנחנו משתדלים לעשות הכי טוב הוא שירות הלקוחות שלנו. אנחנו משיבים לכל פניה ומשתדלים שלקוחות שלנו תמיד יהיה מרוצים. אני לא זוכר רגע אחד ספציפי מאכזב, אבל כשהלקוחות ״מעליבים״ אותנו בפייסבוק בתופעת ה״שיימינג״ הידועה לשמצה אני לוקח את זה קשה. בתגובות שלנו בפייסבוק לשמחתי הרוב הגדול נותן לנו ציון 5 כוכבים וכמעט כולם מלקוחות שאני כלל לא מכיר. אחד הדברים הכי כיפים ביום זה לקרוא ביקורת טובה מאנשים זרים שנהנו וחשו צורך לפרגן"."לפני כחודש התקשרה לקוחה למשרד. אני עניתי לשיחה והקול שלה היה נשמע בדיוק כמו קולה של שיר, מנהלת המקום. חשבתי שהיא הופתעה שאני עניתי ולכן החליטה לעבוד עליי שהיא רוצה להזמין כרטיסים להופעה של רותם כהן. השבתי לה שאנחנו לא מוכרים כרטיסים לבלונדיניות בשם שיר. כשגיליתי שזו לקוחה אמיתית הייתי מאוד נבוך והצטערתי בפניה מיליון פעמים. למזלי הלקוחה לקחה הכל בהומור"."הקהל של הברלה הוא הנכס הכי גדול שלנו. כל האמנים מציינים את הקהל לטובה. הם יודעים להעריך ולפרגן וכל מי שמגיעה לברלה מתלהב מהאווירה. את האווירה הזו לדעתי יוצר הקהל. אם זה אותו קהל מלפני עשר שנים? יש לנו המון לקוחות שמלווים אותנו המון שנים ואני מכיר הרבה מאוד קהל שהכרתי בברלה לפני שנים והיום אנחנו בקשרים ממש טובים. אני מקווה שככל שהזמן עובר כמות הקהל גדלה, אנשים סקרנים באים מכל הארץ ואומרים ״שמעתי על ברלה״..״אמרו לי שאני חייב לראות שם הופעה״ וכו׳. בשבילי זה הכיף הכי גדול, לדעת שאנשים באים למקום בפריפריה מכל הארץ רק כי הם שמעו שמיוחד פה. זו הגאווה הכי גדולה"."בעוד עשור אני מניח שנהיה בקיבוץ להבות חביבה יחד עם הקהל הטוב בישראל, עם אמנים שהם פס הקול של המדינה שלנו ואמנים חדשים שעוד יצטרפו".יש איזה רגע שזכור לך כמאכזב במיוחד?

    "אני חושב שהדבר שאנחנו משתדלים לעשות הכי טוב הוא שירות הלקוחות שלנו. אנחנו משיבים לכל פניה ומשתדלים שלקוחות שלנו תמיד יהיה מרוצים. אני לא זוכר רגע אחד ספציפי מאכזב, אבל כשהלקוחות ״מעליבים״ אותנו בפייסבוק בתופעת ה״שיימינג״ הידועה לשמצה אני לוקח את זה קשה. בתגובות שלנו בפייסבוק לשמחתי הרוב הגדול נותן לנו ציון 5 כוכבים וכמעט כולם מלקוחות שאני כלל לא מכיר. אחד הדברים הכי כיפים ביום זה לקרוא ביקורת טובה מאנשים זרים שנהנו וחשו צורך לפרגן".

    מועדון הברלה
    מועדון הברלה

     

     

    רגע מפדח?

    "לפני כחודש התקשרה לקוחה למשרד. אני עניתי לשיחה והקול שלה היה נשמע בדיוק כמו קולה של שיר, מנהלת המקום. חשבתי שהיא הופתעה שאני עניתי ולכן החליטה לעבוד עליי שהיא רוצה להזמין כרטיסים להופעה של רותם כהן. השבתי לה שאנחנו לא מוכרים כרטיסים לבלונדיניות בשם שיר. כשגיליתי שזו לקוחה אמיתית הייתי מאוד נבוך והצטערתי בפניה מיליון פעמים. למזלי הלקוחה לקחה הכל בהומור".

    הקהל של היום הוא אותו קהל של לפני עשור?

    "הקהל של הברלה הוא הנכס הכי גדול שלנו. כל האמנים מציינים את הקהל לטובה. הם יודעים להעריך ולפרגן וכל מי שמגיעה לברלה מתלהב מהאווירה. את האווירה הזו לדעתי יוצר הקהל. אם זה אותו קהל מלפני עשר שנים? יש לנו המון לקוחות שמלווים אותנו המון שנים ואני מכיר הרבה מאוד קהל שהכרתי בברלה לפני שנים והיום אנחנו בקשרים ממש טובים. אני מקווה שככל שהזמן עובר כמות הקהל גדלה, אנשים סקרנים באים מכל הארץ ואומרים ״שמעתי על ברלה״..״אמרו לי שאני חייב לראות שם הופעה״ וכו׳. בשבילי זה הכיף הכי גדול, לדעת שאנשים באים למקום בפריפריה מכל הארץ רק כי הם שמעו שמיוחד פה. זו הגאווה הכי גדולה".

    איפה תהיו בעוד עשור?

    "בעוד עשור אני מניח שנהיה בקיבוץ להבות חביבה יחד עם הקהל הטוב בישראל, עם אמנים שהם פס הקול של המדינה שלנו ואמנים חדשים שעוד יצטרפו".

הופעות העשור

חגיגות העשור של הברלה ייערכו במהלך חודש אפריל, כאשר בכל יום שישי תהיה הופעה מיוחדת עם שקיות יומולדת שתחולק לאורחים והפתעות רבות.

לוח ההופעות:

7.4.2017: סוגרים מעגל עם היהודים מארחים את נצ׳י.

14.4.2017: עינת שרוף תארח את אריק סיני והפתעה נוספת.

21.4.2017: יובל דיין, שמעון בוסקילה ורותם כהן.

28.4.2017: קרן פלס, אמיר דדון וקובי אפללו.

גלעד גודר: "כל האירוחים והאיחודים הללו לא פשוטים כמו שזה נראה. זו הפקה ענקית. צריך לארגן נגנים שמקובלים על כולם, חזרות, לשכור חדר חזרות וכו׳. אני שמח שאמנים רצו לקחת חלק בחגיגות העשור ואישרו השתתפות באהבה גדולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות