fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחלון קיבל אזרחות כבוד מעיריית נתניה

משה כחלון ומרים פיירברג (צילום: רן אליהו)
משה כחלון ומרים פיירברג (צילום: רן אליהו)

עיריית נתניה העניקה היום השבוע את עיטור "אזרחות כבוד של העיר נתניה" לשר האוצר, משה כחלון, על פעילותו רבת השנים לקידום איכות החיים של תושבי המדינה בכלל ותושבי העיר נתניה בפרט. וכן על תרומתו בתחומי הרווחה והתקשורת ועל התמודדותו עם נושא מצוקת הדיור הבאה לידי ביטוי בחתימת "הסכם הגג", הפותח עידן חדש של יזמותו התחדשות בעיר נתניה.

משה כחלון ומרים פיירברג  (צילום: רן אליהו)
משה כחלון ומרים פיירברג (צילום: רן אליהו)

בטקס השתתפו ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, סגניה, חברי כנסת, חברי מועצת העיר, אימו מיסה, רעייתו ליאורה ובני משפחתו של השר כחלון ומכובדים נוספים.


פיירברג-איכר
פנתה אל השר כחלון: "אני גאה להעניק לך את תואר אזרחות הכבוד של העיר נתניה, תואר שלא הוענק לשר בממשלת ישראל מזה עשרות שנים. דבר המצביע על ההערכה הרבה שלנו לפועלך ובעיקר לאדם הרגיש והמיוחד שאתה, בהיכרותי את יוזמותיך למען החולייה החלשה שבחברה, והרצון לייצר שיווניות בין אנשים בצרכים הבסיסים בחיים. פעילותך עבור העיר נתניה ותושביה, עם הסכם הגג שיאפשר המשך פיתוח עירוני ואיכות חיים לתושבי העיר- ראוי לציון, שכן מדובר בהסכם ובהישג היסטורי שיבטיחו המשך מינוף, כך גם בדאגתך למציאת פתרון ראוי למצוקת הדיור"

שר האוצר כחלון אמר :"מרים- מצאנו בך שותפה אמתית לדרך, אדם עם עשייה ויוזמה, ולכן אנחנו כאן בנתניה היום ולאורך כך הדרך".

שר האוצר בחר בבמה זאת כדי להתייחס להתפתחויות המדיניות האחרונות וקרא להרצוג להצטרף לממשלה, "השמועות והדיבורים על מהלך מדיני משמעותי באיזור שלנו מבוססות הרבה יותר מאשר סתם רמיזות בעיתונים. יש אפשרות לתפנית משמעותית ברמה האיזורית. אני קורא למחנה הציוני להצטרף לממשלה ולא להחמיץ את חלון ההזדמנויות ההיסטורי שנוצר.  מהאופוזיציה לא עושים תהליך מדיני ולא מייצרים שינוי" אמר השר כחלון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות