fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחלון: "מדינת ישראל לא תאפשר הקמת בסיס איראני קדמי בגבול הצפון"

שר האוצר כחלון (כולנו) בפנייה נרגשת למשפחות השכול בטקס הממלכתי בחדרה: "קבלו את ידינו התומכת, את אהבתנו ואת התחייבותנו להיות ראויים יותר לקורבנכם"

שר האוצר ויו"ר 'כולנו', משה כחלון הגיע לטקס הממלכתי בחדרה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. כחלון: "במשך עשרות שנים, הגיעו לכאן עוד ועוד גלים של חלוצים, ביניהם הוריכם וגם הוריי".

יום הזיכרון בבית העלמין בחדרה (צילום; אלעד מלכה)
כחלון וראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בחדרה (צילום; אלעד מלכה)

עוד אמר כחלון:  "ראשוני החלוצים הגיעו לכאן, לחדרה, בעליה הראשונה ויבשו ביצות במקום בו אנחנו עומדים. במשך עשרות שנים, הגיעו לכאן עוד ועוד גלים של חלוצים, ביניהם הוריכם וגם הוריי. כולם באו עם הרבה ציונות ואהבת הארץ אך חיו חיים לא פשוטים. יחד עם זאת הצליחו לבנות עיר לתפארת ואין לי ספק שהם היו גאים לראות את המדינה שלנו היום. אבל המחיר ששילמנו על כך הוא מחיר עצום. אתם חיים יום יום את המחיר הזה. היום, אני מבקש להצדיע לכל מי שהקריבו את חייהם למען תקומת הארץ וביניהם מאתיים ארבעים ושמונה חללי ישראל הקבורים כאן בבית העלמין בחדרה, מאה ואחת המשפחות שנוספו למשפחת השכול השנה, ולכל מי שנכונים לאותה הקרבה מדי יום ומדי שעה גם היום".

במישור הלאומי אמר כחלון כי "מדינת ישראל לא תאפשר הקמת בסיס איראני קדמי בגבול הצפון ובוודאי שלא פגיעה בריבונותה על ידי ארגוני טרור במסווה אזרחי בגבול הדרום".

השר כחלון גם קרא לאחדות הממשלה: "דווקא ביום הזה צריך להגיד בקול ברור: הנהגת המדינה צריכה להוביל את החברה הישראלית תוך יצירת אחדוץ בעם ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות