fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב עולה בשמי הריקוד

הרקדן עומרי מאיר משלומי, רק בן 15, וכבר מראה דיוק מושלם ובעיקר שובר הרבה נורמות חברתיות
עומרי מאיר (צילום: לימור נג'ר)
עומרי מאיר (צילום: לימור נג'ר)

 

בעדלאידע שהתקיימה ביום שישי שעבר בנהריה התגלה מול הצופים רקדן שהוביל את השואו של ענבל חסון והרקדניות במצעד המסורתי. לעיני 30 אלף איש הוא רקד וכל גופו היה עסוק בתוך סשן מקפיץ של היפ-הופ שהפתיע את הנוכחים.

אי אפשר היה להתעלם מהרקדן הייחודי אותו הקיפו עשרות רקדניות. שמו עומרי מאיר, כמעט בן 15 מתגורר בשלומי ולומד בכיתה ט' בחטיבת הביניים אורט ביישוב.  מיד היה ניתן להבין שמאיר הוא כוכב עולה, דיוק מושלם של ריקוד וקצב ובעיקר שובר הרבה סטיגמות קיימות ונורמות חברתית.

עומרי מאיר (צילום: לימור נג'ר)
עומרי מאיר (צילום: לימור נג'ר)

מגשים את הייעוד

מאיר גדל בקרית מוצקין ובגיל 7 המשפחה עברה לשלומית. הוא בן זקונים, חמישי אחרי  ארבעה אחים ואחיות. הוא מספר כי כבר בגיל הרך החל לרקוד ולאורך השנים התחזקה בו האמונה שזה הייעוד שלו בחיים, גם אם זה לא תמיד קל לו.

מאיר מספר על הקושי החברתי להיות נער רקדן. הוא סופג הרבה גידופים וקללות אבל מספר שרוחו לא תישבר לעולם.

מאיר: "לא מקבלים את זה שאני רקדן. אני יוצא אחרי הופעות באדרנלין גדול וזוכה לקריאות כמו 'הומו'. זה פשוט לא מתיישב לבני הנוער באזור למה אני רוקד ולא משחק כדורגל. עבורם זה מגוחך, אבל לי זה לא משנה, כי אני יודע מי אני ומה אני שווה. אני אהיה הרקדן שייכנס לספרי ההיסטוריה של המדינה, ואני לא מקשיב לכל אלו שמנסים להוריד אותי למטה. אני אעשה רק מה שטוב לי, ומי שלא יכול לקבל אותי כמו שאני, לא יהיה חבר שלי".

ויש לו חוג חברים לא קטן.

"אני רקדן בנשמה. מגיל קטן ראיתי תוכניות טלוויזיה והתחלתי לחקות את הרקדנים. התחלתי לרקוד בריקודים סלוניים בהיכל התרבות בנהריה אבל חשתי שזה לא הכיוון שלי. כשהגעתי להיפ~הופ מצאתי את הכיוון שלי. החלום שלי הוא ללמוד במגמת תיאטרון ומשחק, להופיע על במה ולרכוש כמה שיותר סגנונות לימוד.

"השנה נרשמתי לסטודיו של ענבל חסון. ידידה שלי אמרה לי שאני חייב לנסות, והאמת שפחדתי, אבל נפתח בפניי עולם חדש. אני רוקד בקבוצת הצעירים וגם בקבוצת הבוגרים, ובקרוב גם אצטרף למעודדות של עירוני נהריה. אני עסוק כל רגע ביום כדי לקדם את עצמי, ניגש לאודישנים אפילו בחינם, רק כדי לקבל חשיפה. בעוד מספר ימים ייצא קליפ של זמר ראפ בשם 'ביסטוני' שאני מופיע בו, וזה בהחלט הישג. החלטתי גם לקחת חלק בפרויקט 'שובר מסך' של רשת נגד הבריונות, ויחד עם עוד חברים אנחנו נפיק סרטון שיישלח לתחרות ארצית דרך בית הספר. אני מתכוון להשאיר חותם בעולם בתחום הריקוד ושיידעו מי אני בכל ההיסטוריה של הריקוד".

בעדלאידע בנהריה קיבל מאיר פידבק אדיר מהקהל. אחרי שנים שהוא מתמודד עם העלבות, פתאום הגיעו מחיאות כפיים סוערות ופרגון גדול. "לא האמנתי כמה שהקהל של נהריה מגיב כך לנער שרוקד ואני הייתי בעננים. זה עושה לי ממש טוב על הלב. אני נותן את כל כולי, אנשים פנו אליי אחר כך וחיזקו אותי על המוטיבציה שלי. גם ענבל הכי מפרגנת לי בעולם, משלבת אותי בכל הזדמנות ואני מקבל הרבה סולואים. אין ספק שפתאום הפכתי לאטרקציה, וזה שם את כל הדעות הקדומות בצד. יש לי גם מסר לבני נוער אחרים שרוצים להעז ולא מסוגלים: שיהיו מי שהם ושאין להם מה להתבייש. חשוב לי שבני נוער יעזו לעשות את מה שהם אוהבים.  אני מזדהה עם ההרגשה שקשה להיות חזק כל הזמן, גם אני לפעמים נשבר ובוכה אבל זה רק מחזק אותי הלאה.

"בנוסף, אני חייב לציין את המשפחה שלי, שהם הכי מדהימים בעולם ותומכים בטירוף. אמא שלי תמיד באה לכל האירועים ומחזקת אותי כל הזמן. אומרת לי  תמיד: 'עומרי אתה הכי תותח שיש. אף אחד לא יכול לעקוף אותך'. זו ההרגשה הכי טובה שיש".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות