fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב העתיד רוצה להוביל את מכבי חדרה לליגות הגבוהות

ליאב בן מנחם נחשב לתקווה המקומית של מכבי חדרה ובראיון ל"חדשות חדרה" מספר הכוכב הצעיר על הרצון לראות את המועדון חוזר לימיו הגדולים
ליאב בן מנחם, מכבי חדרה. צילום: פרטי
ליאב בן מנחם, מכבי חדרה. צילום: פרטי

בשנתיים האחרונות נראה שינוי חיובי במועדון הכדורסל של מכבי חדרה. מעבר לחזרת קבוצת הבוגרים לליגה הארצית, מחלקת הנוער המקומית ממשיכה להצמיח כישרונות, אחד מהם הוא ליאב בן מנחם בן ה-18. ליאב נחשב לאחד הכוחות העולים בעיר, משחק בקבוצות הנוער והבוגרים, והרצון הוא שבתוך כמה שנים ינהיג את הקבוצה הבוגרת.

ליאב, ספר קצת על עצמך.

"אני משחק מגיל 6 במכבי חדרה. כיום אני משחק כחריג בקבוצת הנוער וגם בקבוצה הבוגרת. התפקיד שלי הוא גארד וסמול פורוורד".

איך אתה רואה את פתיחת העונה שלכם?

"בקבוצת הנוער יש לנו פתיחה מעולה והקבוצה מובילה את הליגה. אנחנו קבוצה מאוחדת שהשנה הגיע מאמן חדש וביחד אנחנו עושים עבודה מדהימה. בבוגרים היה לנו חוסר מזל בפתיחת העונה בעיקר בכל הקשור לפציעות אבל כעת השחקנים חוזרים ויש לנו שלד מצוין. אנחנו בדרך הנכונה".

מה המטרה של הקבוצות העונה?

"המטרה בקבוצת הנוער לזכות באליפות ולעלות לליגה הלאומית. בקבוצת הבוגרים אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה ולהשתלב בצמרת".

מה התפקיד האהוב עלייך במגרש?

"התכונה החזקה שלי היא קליעה לשלוש והמאמן יוצר לי מצבים שאוכל לקלוע".

מה דעתך על מועדון הכדורסל בעיר?

"אני חושב שהמועדון נמצא בדרך הנכונה ויש הרבה אנשים טובים שעושים הכול בכדי לקדם אותו. אני מאמין שאם נמשיך לעבוד קשה אז נגיע למטרות שהצבנו לעצמנו".

עוד שנה עוברים לאולם החדש. יש התרגשות?

"בהחלט. לפעמים אני נוסע הביתה ועובר דרך האולם המדהים הזה ומחכה ליום שנשחק בו. אני מקווה שיביא לנו הצלחות".

ליאב בן מנחם, מכבי חדרה. צילום: פרטי
ליאב בן מנחם, מכבי חדרה. צילום: פרטי

מה אתה חושב על הקהל המקומי?

"יש לנו קהל נפלא שבנוי מאנשים מסורים שהולכים עם המועדון כבר הרבה שנים. יש גם חבר'ה צעירים שמגיעים לעודד וזה משמח שמאמינים בנו. חדרה היא עיר שאוהבת כדורסל".

מי מודל החיקוי שלך?

"גיא פניני. אני אוהב את סגנון המשחק שלו, הוא שחקן חכם, קולע טוב ונותן לקבוצה שלו לנצח. הוא וינר גדול ואני שואף להיות כזה".

מה המטרה לשנים הקרובות?

"אני רוצה להתקדם כמה שיותר ולקבל דקות משמעותיות בקבוצת הבוגרים. אני יודע שאם אעבוד קשה אז אגיע לשם כי המועדון מאמין בי".

מה החלום הגדול?

"להגיע כמה שיותר רחוק. אני לא מגזים בחלומות וקופץ ישר לנ.ב.א אלא רוצה לעשות את הדרך הנכונה וקודם כל להגיע כמה שיותר רחוק עם מכבי חדרה. יש לנו מועדון שנמצא בצמיחה ואני שומע הרבה סיפורים על חדרה שהייתה בליגה הראשונה ומקווה שיום יבוא ואהיה חלק משמעותי בקבוצה שתחזור לליגה הראשונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות