fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו רוצה להמשיך באירופה

רוצים להמשיך את החוויה באירופה. שחקני מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ערב התמודדה של הפועל מטה אשר/עכו ביום רביעי נגד הקבוצה הרומנית סטינטה אקספלוררי מהעיר באיה מארה, במסגרת גביע אירופה, חזרה הקבוצה למסלול הניצחונות בליגה הישראלית כשגברה על הפועל כפר סבא, 0:3 (22:25, 14:25, 17:25) ועל ק. ק. ת"א, 0:3 (10:25, 19:25, 15:25). המאמן נועם כץ: "מאז שהפסדנו למכבי ת"א, לא איבדנו מערכה, מה שמעיד על כך שחזרנו לעצמנו. זו עדיין לא היכולת שאני מצפה מהשחקנים, אבל צריך לזכור שהעונה יש לנו קבוצה חדשה לגמרי שהיתה צריכה זמן להתחבר".

משחק הליגה הבא של מטה אשר/עכו יהיה נגד הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר (מוצאי שבת, שעה 19:00, אולם הספורט נעמן בעין המפרץ).

ביום שלישי הקרוב (13.12, שעה 19:00), יצא לדרך הסיבוב השני, כשמטה אשר/עכו תארח למשחק בית נוסף את הפועל ירושלים.

משחק הגומלין נגד הקבוצה מרומניה במסגרת האירופית, ייערך ב-20 בדצמבר (יום שלישי, שעה 19:00), בהיכל הספורט עין שרה בנהריה.

mate-tirol
רוצים להמשיך את החוויה באירופה. שחקני מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן נועם כץ: "הקבוצה הרומנית זו קבוצה שאנחנו יכולים להתמודד מולה ויש לנו סיכוי טוב לעבור לשלב הבא. אני מקווה שנצליח לעמוד במשימה ונמשיך את דרכנו באירופה. התהליך הזה שאנחנו עוברים באירופה, בהתמודדות מול קבוצות מהרמות הגבוהות ביותר, חשוב לעתיד המועדון ולהתפתחותו המקצועית".

המנצחת במפגש זה תעפיל לשלב הבא, שם מחכה פנרבחצ'ה הטורקית.

היו"ר מיכאל קישון: "מצפה לנו תקופה עמוסה ולא פשוטה של 7 משחקים ב-20 ימים, ביניהם גם הנסיעה לרומניה. לכן, חשוב לנו שהקהל יגיע לתמוך ולעודד את הקבוצה במשחקי הבית כדי שנוכל לעמוד באתגרים הצפויים לנו הן בליגה הישראלית והן בזירה האירופית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות