fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ג'סטין ג'קסון סגר במוצקין

בשעה טובה ומוצלחת למכבי קרית מוצקין יש שחקן זר. מדובר בג'סטין ג'קסון, סנטר בן 27, שמתנשא לגובה 2.04 ושיחק בעונה שעברה באריס סלוניקי
ביום שני נחת, בשלישי נבדק והתאמן. ג'סטין ג'קסון צילום: מכבי מוצקין
ביום שני נחת, בשלישי נבדק והתאמן. ג'סטין ג'קסון צילום: מכבי מוצקין

אחרי שעברה טראומה, בגלל פציעתו של הזר ג'רמי אינגרם, שחתם בקבוצה ושבוע לאחר מכן עבר תאונת דרכים קשה, התקשתה מכבי קרית מוצקין להחתים שחקן זר לקבוצה. בשבוע שעבר סוף סוף חתם בקבוצה ג'סטין ג'קסון, סנטר בן 27, שמתנשא לגובה 2.04. ג'קסון עשה קריירה יפה במכללות ונחשב לשחקן הגנה מצוין. בעונה שעברה הוא שיחק באריס סלוניקי, מהליגה היוונית הראשונה. הוא נחת בארץ ביום שני, בשלישי בצהרים הוא עבר בדיקות רפואיות וכבר באותו ערב הצטרף לאימון הקבוצה.

מכבי מוצקין החלה להתאמן לפני כשבועיים עם סגל ישראלי מלא. אולם לרוע המזל הצעיר המוכשר ניר נצר נפצע בקרסולו וייעדר כשלושה שבועות, פציעה שהוא סובל ממנה זמן רב. בעקבות כך הוא יחמיץ את החלק הראשון של ההכנה לעונה ויצטרף בהדרגה לחלק השני.

ביום שני נחת, בשלישי נבדק והתאמן. ג'סטין ג'קסון  צילום: מכבי מוצקין
ביום שני נחת, בשלישי נבדק והתאמן. ג'סטין ג'קסון צילום: מכבי מוצקין

 

כעת, עם הצטרפותו של ג'קסון חסר למוצקין שחקן זר נוסף כדי להשלים את הסגל. נכון להיום סגל הקבוצה כולל את: ג'קסון, ליאור שגב, יבגני ליוטרין, אלמוג ברק, ניר נצר, נועם מטלון, איגור סימין, עמית גרוסמן וחיים מולו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות