fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ב': מוטי ויצמן פוטר

משחק אחד בלבד נותר להפועל קרית ים - משחק הישרדות. רגע לפני המשחק היו"ר רועי עטיה פיטר את המאמן: "אחרי הפסד שביעי ברציפות הייתי חייב לפטר אותו". מוטי ויצמן: "עטיה הכניס לי סכין מאוד חדה"
אחד הלך, השני נשאר. מוטי ויצמן (מימין) וניסן מאיר צילום: איסר רביץ
אחד הלך, השני נשאר. מוטי ויצמן (מימין) וניסן מאיר צילום: איסר רביץ

 

רגע לפני המשחק האחרון של העונה החליט יו"ר מ.ס. הפועל קרית ים רועי עטיה לפטר את מאמן הקבוצה מוטי ויצמן. יש לציין כי המשחק האחרון שנותר לקבוצה הוא לא סתם משחק. מדובר במשחק הישרדות נגד בית"ר חיפה. המנצחת במשחק תישאר בליגה ב', המפסידה תרד לליגה ג'. המשחק יתקיים בביתה של בית"ר, שכן היא סיימה את העונה הסדירה במקום גבוה יותר מאשר קרית ים. המשחק יתקיים היום בשעה 15:00 במגרש אבי רן.

אחד הלך, השני נשאר. מוטי ויצמן (מימין) וניסן מאיר צילום: איסר רביץ
אחד הלך, השני נשאר. מוטי ויצמן (מימין) וניסן מאיר צילום: איסר רביץ

 

אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום ה~15, הלפני אחרון, יצאה קרית ים בשישי שעבר למשחק חוץ נגד איחוד בני סמיע, משחק מבחן ראשון על הזכות להמשיך לשחק בליגה ב'. המנצחת נשארת בליגה, למפסידה יישאר סיכוי אחרון במשחק מבחן נוסף. סמיע, שנהנתה מיתרון ביתיות, ניצחה במשחק בקלות 0:4.

אחרי המשחק החליט יו"ר קרית ים לפטר את המאמן מוטי ויצמן: "לא הייתה לי ברירה, הייתי חייב לפטר את ויצמן", אמר עטיה, והוסיף: "זה היה הפסד שביעי ברציפות. נותר לנו עוד משחק אחד, החלטתי למנות את ניסן מאיר (העוזר של ויצמן א.ר.) למאמן. אני אופטימי, אני לא יורד לליגה ב'. נבוא ביום שישי למשחק וננצח. בלי קשר לתוצאת המשחק, גם אם נישאר בליגה ב', או נרד לליגה ג' אני מחזיר את המפתחות לג'וקי בן חמו".

מוטי ויצמן, שכזכור מונה למאמן הקבוצה לפני כחודשיים וחצי, אחרי שאורן פלאש עזב לקרית אתא, כועס על עטיה: "הוא הכניס לי סכין מאוד חדה. יש לי מן תחושה הקלה, משך חודשיים וחצי עבדתי פה עם כל הלב, מול התנהלות כושלת של עטיה מול השחקנים, מולי, מול ההתאחדות, מול כולם. כולם כועסים עליו. השחקנים לא באו לאימונים, הוא טען שלא החזקתי אותם. אמרתי לו איך אתה רוצה שאגרום להם לבוא לאימונים כשאתה לא משלם משכורות? אין הוקוס פוקוס בכדורגל. מיד אחרי שעטיה הודיע לי על החלטתו קמתי, לחצתי את ידו, והלכתי. אני מאחל לקבוצה להצליח במשחק מול בית"ר חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות