fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': משחק צמרת בקרית אתא

עושה רושם שליגה א' מחוז צפון, שנפתחה לאחרונה, תהיה מעניינת ומרתקת. עד העונה שתי קבוצות קריתיות שיחקו בליגה – עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום, אליהן הצטרפה קבוצה שלישית מהאזור ­­- מ.ס. רובי שפירא חיפה, שמושכת תשומת לב רבה.

קבוצת רובי שפירא, שעלתה תוך שנתיים מליגה ג' לליגה א', פתחה מצוין את העונה וזכתה בשלושה ניצחונות בשלושה משחקים והיא מדורגת במקום הראשון. את הקבוצה מאמן הקרייתי עודד קוטר ומלך השערים שלה, שלומי בן עשור, שכבש בכל אחד מהמשחקים שער אחד, שיחק בעבר במכבי צור שלום.

היום (שישי) בשעה 14:30 תשחק מ.ס. רובי שפירא חיפה בקרית אתא נגד עירוני קרית אתא.

הקבוצה מקרית אתא, עם מאמנה החדש, אבי סבג, יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ נגד צעירי כפר קנא וזכתה בניצחון גדול 4:1. אביאל גבאי, מתן נחמני, שלום עקיבא בפנדל ויוחאי כהן כבשו את השערים. כהן ממשיך להפתיע. אחרי שהצטיין במשחק הקודם נגד הפועל חדרה, שהסתיים בהפסד ביתי 1:0. גם הפעם הוא נכנס כמחליף בדקה ה-65, כבש שער והחטיא עוד הזדמנות, אבל ירד מרוצה.

regel01
נא להכיר את היורש. יוחאי כהן ובנו בר (צילום: איסר רביץ)

כהן: "כפר קנא היא קבוצה חלשה, מצד שני יש לנו קבוצה טובה שרוצה לעלות ליגה. עכשיו, אחרי שעניין המאמן נסגר, הקבוצה נראית טוב. האימונים של אבי סבג טובים ובמשחקים אתה מרגיש שיש מאמן על הקווים שנותן הוראות ומכוון את השחקנים. אני די מופתע מהיכולת שלי, חשבתי שהעונה יהיה לי קשה להשתלב כי הביאו הרבה שחקנים טובים, במטרה לעלות ליגה, אפילו חשבתי לפרוש ולהצטרף להנהלה, אבל אני רואה שאני משתלב טוב, גם כמחליף, ואין לי בעיה עם זה". אגב במשחק הקודם ישב בנו, בר כהן (10) לידו על הספסל: "הוא היורש שלי", מצהיר כהן ומוסיף: "הוא יהיה שחקן מצוין".

היום כאמור בשעה 14:30 יהיה לקבוצה מבחן רציני מול מוליכת הטבלה. ניצחון של קרית אתא, יקפיץ אותה מעל רובי שפירא חיפה. אין ספק שיהיה משחק מסקרן.

צור שלום מתקשה לנצח בבית

אחרי שזכתה בנקודה ראשונה במשחק חוץ בבקה אל גרביה קיוותה מכבי צור שלום להשיג ניצחון ראשון העונה בליגה במשחק ביתי נגד הפועל כפר קנא. אבל שוב צור שלום איכזבה וסיימה בתוצאת תיקו 0. המאזן של הקבוצה מתחילת העונה: הפסד ושתי תוצאות תיקו. קבוצתו של קובי דנינו הפסידה חמש מתוך שש נקודות במבצרה הביתי. מקום למחשבה.

היום (שישי) בשעה 14:30 תשחק צור שלום נגד מכבי דליית אל כרמל בחוץ, שמדורגת מתחת לקו האדום עם נקודה אחת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות