fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יתגלה אחד המחדלים בתולדות מדינת ישראל"

אדווה ליזר והקלפים צילום קרן אלקיים
אדווה ליזר והקלפים צילום קרן אלקיים

"בעוד המדינה גועשת וסוערת על דרמות שהחלו לתפוס תאוצה עוד בחודשי הקיץ, אני כבר רואה את השלב הבא. שנה חדשה עם המון חשיפה", כך מסבירה המתקשרת אדווה ליזר, "מי שחושב שעדיין שאפשר לשקר, לרמות, להסתיר ולגזול מאחרים מבלי לתת את הדין יום אחד, גם אחרי שנים רבות על כך, שיבושם לו. האמת תצוף במלוא מערומיה  ועוצמתה, וזו אך ורק הקדמה לרעידת אדמה שתוציא לאור סיפורים אנושיים הנוגעים ללב ומהווים את אחד המחדלים בתולדות מדינת ישראל עם מלוא הפרטים לשם שינוי".

אדווה ליזר והקלף צילום קרן אלקיים
אדווה ליזר  צילום קרן אלקיים

ליזר, 53 תושבת קרית השרון אם לשתי בנות, מטפלת בתקשור ופותחת בקלפי טארוט ריידר. היא עסקה תמיד ברפואה משלימה, למדה רפלקסולוגיה בוינגייט והתעסקה באסתטיקה ובריאות.

"התקשור זה חיבור לתבונה הפנימית שלנו וזה יותר מאינטואיציה.  אני מבינה שמה שאני עושה זה לא משחק. זה בא עם הרבה אחריות בעיקר כשזה נוגע לנושאים של בריאות וזוגיות. אני הילרית ומדיום (מתקשרת)  והיכולות שלי הם משהו טבעי שבא מתוכי ואין לי הסבר על כך. מגיל צעיר ראיתי דברים והרגשתי יותר מאשר אחרים בסביבתי. רק מלהסתכל על בן אדם אני יכולה לחוש ממה הוא סובל. אני מקרינה אנרגיה של ריפוי ורוגע. ככה נולדתי ומגיל ארבע אני רואה דברים אחרת. אני רואה אופי, עבר, הווה ומייעצת כיצד לפעול לעתיד טוב יותר. אני רואה את החולשות ואת החוזקות שלו, ומכוונת את המסרים אל המטופל. אנשים שפעם לא כל כך התייחסו למה שאמרתי להם, הודו לימים שצדקתי. מספיק לי לפגוש מישהו ואני כבר יודעת עליו הכל. אני רואה מה בן אדם עובר, מרגיש, מה הוא יעבור והיכן צריך להיות המיקוד שלו. אני רואה כיוונים מקצועיים שיתרחשו ומסבירה שתמיד יש לדאוג לתחזוקה של הגוף והבריאות".

ליזר  גדלה בבית טוב לזוג הורים מבוגרים. אביה יצחק ליזר היה עורך דין ונוטריון מוכר בנתניה. מגיל צעיר היתה לה נוכחות ובטחון עצמי.

"ברור לי שהגיע סוף עידן התרבות של 'שמור לי ואשמור לך' שהיא אחת מעמודי התווך של אנשים חסרי מצפון שבאמת האמינו שהכל מותר להם ובכל מחיר. בד בבד הלך רוח ומשב רענן של התחדשות וצמיחה אישית מאפיין את השנה הקרובה. יותר ויותר אנשים יבינו ויפנימו ש'אם אין אני לי מי לי' ויחלו לקחת אחריות על איכות חייהם ועל החלטות הרות גורל הקשורות הן לקריירה שלהם והן לבריאותם. במהלך השנה הקרובה, תהיה התפתחות מהירה ברמה של קפיצה קוונטית והתוצאה היא שיחול שינוי משמעותי במעמד האשה בעולם כולו, בעידן שבו נשים כבר מכהנות בתפקידי מפתח ולוקחות יוזמה בהתמדה יתרה, כך שנפתח חלון הזדמנויות רב עוצמה להעצים את המגדר הנשי בעולם כולו בכל מה שקשור בתחום הקריירה ולהחזיר את עידן תור הזהב לאנושות בכללותה עד סוף העשור".

מה עלינו לעשות?

"בשנה הנוכחית, תשע"ט, עלינו לאמץ אל חיינו את תדר אהבה בכל רגע נתון ולהעצים אותו, תוך שמירה על יציבות רגשית בתוך הים הסוער והגלים הגבוהים של העת הזו".

אדווה ליזר והקלפים צילום קרן אלקיים
אדווה ליזר והקלפים צילום קרן אלקיים

ובמישור הפרטי?

"במישור הגשמי כל אחד הוא יחיד ומיוחד ויחד עם זאת, יש לזכור שזו אשליה, שמקורה בתדר שאותו אנחנו רוטטים. יש להבין שיש בינינו חיבור רב עוצמה ורב השפעה, הרבה מעבר למילים ומכאן הביטוי של עוצמת הלב במלוא הדרו. לכל אחת ואחד יש את הביטוי האישי הטמון, כמו זרע שנובט וצומח עם השנים ומתפתח.

עלינו לזכור לחזק את השורשים הפנימיים, להזין אותם בערכים של יושר, הגינות ועשייה חיובית במלוא מובנה תוך שקיפות מלאה למען הכלל ולהכיר בכך שהקיום שלנו משפיע על הסובבים אותנו בכל רגע נתון.

'אתם' זה לא הגוף. הגוף נושא אתכם במהלך הקיום הפיזי לאורך השנים, מהרגע שהנכם "נולדים" ועד לרגע שבו אתם חוצים את הסף ועוברים למישור קיום אחר וחוזר חלילה. בעת זו של האצה התפתחותית בתחומים הנוגעים לקיום הבסיסי ומעבר, עלינו לשמר את רצף הערכים ולהדהד אהבה לעולם. היו עירניים וקדשו את החיים ביומיום. שאלו שאלות ואפשרו לעצמכם לחיות מתוך חופש מחשבתי ובחירה אמיתית שלכם.

ברגעים שבהם קיימת תחושת הכאב והבלבול, זכרו שהאור הקיים בכם, ביכולתו לברוא עולמות וכעת אתם נדרשים להראות הרבה מאד חסד וגם גבורה כחלק מהשלב של הישורת האחרונה, לפני שתחוו את גן העדן עלי אדמות בסוף העשור הנוכחי, כהמשך למסר שהורד אליכם בערב ראש השנה תשע"ז".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות