fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש מי שיידאג לאינסרט הקהילה האתיופית בחדרה

אתמול (שלישי) התקיימו הבחירות לפריימריז הפנימי של הקהילה האתיופית בחדרה. מקור שמעורב בפרטים מסר, כי לאחר תקופה ארוכה הגיעו ראשי הקהילה האתיופית להסכמה על קיום פריימריז. היוזמה תקדם משמעותית את האינטרס של הקהילה בחדרה.

14 מחברי הקהילה התמודדו בבחירות. חבר המועצה לשעבר טספאי אדרג'או נבחר במקום הראשון. במקום השני נבחר ציון אביסהל ולאחריו נבחר חבר המועצה לשעבר דוד זגייה, כשבמקום הרביעי נבחר עו"ד גלעד מהרט.בחירות קהילה אתיופית 1

זו הייתה שנה מעט סוערת עבור הקהילה האתיופית בחדרה, בעיקר בעקבות פרשת הרב אליהו אסולין שביקש להתמודד למשרת רב העיר, דבר שהכעיס מאוד את אנשי הקהילה, בעקבות התחקיר שפורסם עליו בתאגיד השידור כאן, על כך שהוא מלמד מוהלים צעירים ברית מילה ונותן להם לבצע נסיונות על אוכלוסיות חלשות לכאורה ובהן הקהילה האתיופית. בתחקיר נשמע הרב מתבטא בבירור בנושא .

לאחר הבחירות אמר גלעד מהרט: "סוף סוף הקהילה הבינה שללכת ביחד זה כח פוליטי שדרכו נאלץ את המערכת להשקיע בנו ובילדינו, אנחנו לא נהיה עוד החצר האחורית של עיריית חדרה".

בחירות קהילה אתיופית 2

חבר המועצה לשעבר זגייה הוסיף: "היום אנו מסיימים את הפילוג של הקהילה שלנו שנוצר בעבר ע"י אינטרסנטים וכל זה כדי לפגוע בהתארגנות הקהילה.

חבר המועצה לשעבר טספאי אדרג'או: "אני שמח מאוד שאנחנו מאוחדים, האיחוד הזה יחזיק מעמד ואני מקווה שנביא 3 מנדטים שיביאו לנו את הכח לשנות דברים למען הקהילה. האיחוד הוא הכח ופתרון לכל בעיותינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות