fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישיבת מועצה במעלות תרשיחא: פומרנץ מינה עוזרת בכירה, בוחבוט לא הופיע

אשה אחת מתוך 13 חברים ישיבת מועצה במעלות תרשיחא (צילום: פרטי)
אשה אחת מתוך 13 חברים ישיבת מועצה במעלות תרשיחא (צילום: פרטי)

ראש עיריית מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ מינה הערב (ראשון) בישיבת מועצת העיר הראשונה את אלינה פסוב לתפקיד עוזרת ראש העיר. מדובר בתפקיד בכיר במשרת אמון שלא הרבה נשים זוכות לו בשלטון המקומי בכלל ובגליל המערבי בפרט.

הישיבה נערכה בהיכל התרבות בנוכחות תושבים רבים והועברה בשידור חי בפייסבוק העירוני. 13 חברי מועצה יכהנו במועצת העיר, מתוכן רק אשה אחת, והם: ארקדי פומרנץ, לידיה רזניקוב, שמעון בן נעים, שמעון ביטון,  מוטי בן דוד, נחלי טנוס, חמאד נעים, שלמה סוויסה, איימן שנאתי, קמיל עודה, ראש עיריית מעלות תרשיחא לשעבר שלמה בוחבוט, יורי קוצ'ר, יוסי ברדא.  נעדרו מהישיבה:  ברדא, בוחבוט וסוויסה שלא נשבעו אמונים. בישיבה נפרדו מחברי המועצה היוצאים: טובה מעוז, מקסים בריינין, חליל אבו חאסן. נעדרו: נינה קרקוב וליאור לסרי.

על סדר היום אושרו סגני ראש העירייה: בן נעים (סיעת יחד) מונה למ"מ וסגן ראש העיר למשך כל תקופת הקדנציה ויחזיק בתיק הכספים והרווחה.  נעים (הרשימה המשותפת) ישמש סגן ראש העירייה, נציג תרשיחא,  בשכר בהסכם רוטציה למשך שנתיים וחצי ויחזיק בתיק שפ"ע (שיפור פני העיר). עלות העסקתם של הסגנים היא 720 אלף שקלים כל אחד, לשנה כולל אחזקת רכב. נעים ישמש סגן עד 9 ליוני 2021, לאחר מכן יחליפו בתפקיד ראש הרשימה, טנוס. לסגן ראש העירייה בתואר מונה מוטי בן דוד, שיחזיק בתיקים: תרבות, ספורט וביטחון.

 

אשה אחת מתוך 13 חברים ישיבת מועצה במעלות תרשיחא (צילום: פרטי)
אשה אחת מתוך 13 חברים. ישיבת מועצה במעלות תרשיחא (צילום: פרטי)

ועדות החובה הם: ועדת הנהלה: פומרנץ, רזינקוב, ביטון, בן דוד, בן נעים, נעים.  ועדת מכרזים לבחירת עובדים בכירים: פומרנץ, בן נעים, נציג מת"ש. ועדת כספים: פומרנץ, בן נעים, טנוס וקוצ'ר. ועדת משנה לתכנון ובניה: פומרנץ, בן נעים, בן דוד, עודה, נציג מת"ש ונציג ש"ס. ועדת מכרזים: טנוס, רזיניקוב, ביטון, בן נעים, ברדא, קוצ'ר ונציג ש"ס. ועדת מל"ח: פומרנץ, ברדא, טנוס.  

חבר מועצת העיר  קוצ'ר נמנע ממינוי נעים לסגן ובחלק מאישורי הועדות. יש לציין כי המנכ"ל סילס ליבליה רמז בישיבה כי אם ימנו מנכ"ל חדש, אז יש להיערך לאיוש ועדת המכרזים על פי החוק.

עוד על סדר היום: אושר מינוי פסוב לעוזרת ראש העירייה במשרת אמון בשכר של 45 אחוז משכר מנכ"ל ובכפוף לאישור משרד הפנים. עלות העסקתה 277 אלף שקלים לשנה. אושרה גם מנהלת לשכת ראש העיר; ויקה זכרביץ בשכר של 35 אחוז משכר מנכ"ל. עלות העסקתה; 243 אלף שקלים לשנה. עוד אושר נהג לראש העיר, אך לא פורסם שמו. התכנסות המועצה תיערך בכל יום שלישי בשבוע הראשון של תחילת החודש, וכך השאירה את ישיבות המועצה על סדר היום המקומי, בניגוד לרשויות אחרות.

מתרגש. פומרנץ (צילום: פרטי)
מתרגש. פומרנץ (צילום: פרטי)

פומרנץ: "העיר שלנו היא פסיפס. אני מודה לעובדי העירייה על קבלת פנים חמה שערכו לי ביום שלישי. אני מודה למשפחתי ולחבריי לדרך על הסבלנות והאמונה. חברים, לפעמים חלומות מתגשמים והגשמנו חלום להוביל את העיר. צריך להתחיל לעבוד והדרך לא קלה ולא מהירה. אנחנו צריכים לעבור לשלב המעשים בפועל. אני מצפה מכולם לעבוד למען העיר. אני מאד מתרגש, אמנם הייתי עשר שנים חבר מועצה אבל עכשיו לראשונה אני מדבר כראש עירייה. אני מברך את בוחבוט על עשייתו ואת חברי המועצה היוצאים ששירתו נאמנה את העיר בשנים האחרונות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות