fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יקיר נצרת עילית הלך לעולמו

חבר מועצת העיר נצרת עילית בעבר, ויושב הראש המיתולוגי לשעבר של הפועל נצרת עילית, חיים אזולאי, הלך הלילה לעולמו. ראש העיר רונן פלוט: "הייתה זו זכות גדולה עבורי להעניק לחיים אזולאי את תעודת יקיר העיר, יש לו זכויות רבות בעיר".
חיים אזולאי
חיים אזולאי צילום ישראל פרץ

חבר מועצת העיר נצרת עילית בעבר, ויושב הראש המיתולוגי לשעבר של הפועל נצרת עילית, חיים אזולאי, הלך הלילה לעולמו.

חיים אזולאי
חיים אזולאי

חיים אזולאי, שהותיר אחריו 4 ילדים, התגורר בשנים האחרונות בדיור מוגן באחד מקיבוצי העמק. הוא ורעייתו שוש ז"ל היו מראשונה נצרת עילית, ועסק בפעילות ציבורית מגוונת למען התושבים. הישג השיא שלו כיושב ראש קבוצת הכדורגל היה העפלת הקבוצה לליגה הארצית, אז הליגה השנייה, בשנת 1979, שם שהתה 5 שנים ברציפות. נכדו דולב מככב כיום בקבוצה.

לפני כחצי שנה החליטו בעיריית נצרת עילית להעניק לו את תואר יקיר העיר. בגלל בריאותו הרופפת הוא לא יכול היה להגיע לטקס, ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, הגיע לקיבוץ בו שהה והעניק לו את תעודת ההוקרה בטקס מרגש. פלוט: "הייתה זו זכות גדולה עבורי להעניק לחיים אזולאי את תעודת יקיר העיר, יש לו זכויות רבות בעיר".

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אמר כי במשחק הלידה ביום שני הקרוב נגד בית"ר תל אביב /רמלה יעמדו השחקנים דקת דומייה לזכרו ויעלו עם סרטים שחורים. "חיים היה מאבות הכדורגל בעיר", אמר ברעם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות