fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יפתח זיו חתם בעירוני נהריה, איגור נסטרנקו ממשיך

יפתח זיו (צילום: מנהלת הליגה)

עירוני נהריה ביצעה רכש מפתיע במיוחד, כאשר מאמן הקבוצה אריק אלפסי, שם את מפתחות הקבוצה בידיו של הרכז הצעיר יפתח זיו, שנחשב למלפפון הלוהט של הקיץ.

זיו (22, 1.91), גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והספיק לשחק גם בקבוצה הבוגרת. בעונה שעברה שיחק במכבי אשדוד ורשם 7.9 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 1.6 חטיפות ומדד 8.2 ב-25 דקות בממוצע.

יפתח זיו (צילום: מנהלת הליגה)
יפתח זיו (צילום: מנהלת הליגה)

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי: "לאחר מו"מ ארוך ומיגע, הצלחנו לצרף את השחקן יפתח זיו לקבוצתינו. זה לא סוד שהקיץ חיזרו אחרי יפתח מספר רב של קבוצות. התחרות עליו היתה קשה מאוד, ואני שמח שבסופו של דבר זכינו בשירותיו. אין לי ספק שהחתמתו מהווה חיזוק משמעותי לקבוצתינו, וכן הצהרת כוונות להתמודדות בצמרת הגבוהה בליגה".

מי שימשיך עונה נוספת בקבוצה הוא הסנטר איגור נסטרנקו, שמאד מוערך בקבוצה ועל ידי הצוות המקצועי. נסטרקו, שחתם על חוזה לשתי העונות הקרובות, לא הצליח לבלוט בתחילת העונה, אך ככל שהתקדמה, ביסס את מעמדו והיה שותף לניצחונות חשובים בליגה ובאירופה. העונה רשם ממוצעים של 3.1 נק', 1.2 כדורים חוזרים ב-27 משחקים בהם פתח רק ב-4.

איגור נסטרנקו (צילום: fiba champions league)
איגור נסטרנקו (צילום: fiba champions league)

אלפסי: "אני מאוד שמח שאיגור ממשיך איתנו לשתי עונות נוספות, דבר היוצר בסיס בריא והמשכיות במועדון. איגור מאוד מוערך אצלנו. העונה עשה התקדמות גדולה, ובעונה הקרובה ימשיך ויתקדם, ויהוה שחקן משמעותי וחשוב במערך הקבוצתי שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות