fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יניב דרי ואורלי יחזקאל שוקלים לרוץ לראשות העיר חדרה

יניב דרי (צילום: עצמי)
יניב דרי (צילום: עצמי)

עו"ד יניב דרי ואורלי יחזקאל, תושבי חדרה ומוכרים בעיר, שוקלים לרוץ לראשות העיר בבחירות הקרובות ונזהרים כעת מלפתוח בהצהרות אבל גם רחוקים מלהכחיש את כוונותיהם.

יניב דרי: "כפי שציינתי לא אחת, אני מודע להעדר המנהיגות ולכישלון הקיים בניהול עינייני העיר השוטפים ובהיעדר חזון לפיתוח העיר שנים קדימה ולפיכך מכיר את הכמיהה לאלטרנטיבה שלטונית. בשלב זה האפשרות לרוץ לראשות העיר נבחנת בכובד ראש. החלטה סופית טרם התקבלה בעניין”.

שמו של דרי (38), נשוי פלוס 2, עלה לאחרונה הרבה בכותרות ובקבוצות התושבים ברשתות החברתיות כמי שבחצי השנה האחרונה התעמת לא אחת עם ראש העיר צביקה גנדלמן. עד אז, הוא דווקא היה מחברי הקואליציה שיותר מקורבים לגנדלמן, כיהן כחבר בוועדות השונות בעיריה אלם בחודשים האחרונים החלו העימותים בינהם כששיאם הגיע בנובמבר האחרון אחרי ששניהם פרסמו בפייסבוק סרטוני תגובה אחד לשני כשגנדלמן הודיע בסרטון שלו כי הוא מפטר את דרי מחברותו בהנהלת העיר, כולל הדחותיו מ-4 וועדות עירוניות (הוא עדיין נשאר חבר בקואליציה).

יניב דרי (צילום: עצמי)
יניב דרי (צילום: עצמי)

מה שכנראה היווה מבחינתו של גנדלמן את הטריגר לפיטורים, הוא כתבה שפורסמה שבוע קודם לכן, במוסף 'ממון' של ידיעות אחרונות, תחת הכותרת 'חברו של ראש העירייה מרוויח מקרקע ציבורית' ובה מוזכר גם דרי. הידיעה עוררה רעש גדול בעיר כשההנחה היא כי דרי שימש לכאורה מקור מידע עבור העיתונאי. כתגובה גנדלמן שלח מכתב תלונה חריף ללשכת עורכי הדין בו טען לניגוד עניינים מטעמו של דרי העושה לדבריו שימוש לרעה במעמדו כחבר מועצה כדי לקדם אינטרסים פרטיים הקשורים בעיסוקו כעורך דין.

אורלי יחזקאל, פעילת ציבור ותושבת אולגה ואם ל-3, כיהנה למעלה מ-20 שנה בתפקידי ביצוע במשרדים ממשלתיים. בין השאר, הייתה מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, מנכ"לית המשרד לשיתוף פעולה אזורי, ראש מטה שר הבריאות, ראש מטה שר הקליטה, יו"ר החברה לפיתוח מזרח ירושלים ולקחה חלק בוועדה קרואה בערערה. היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני בממשל ציבורי ותואר נוסף בניהול כספים. כיום היא בעלים ומנכ"ל של חברה משלה ליזמות.

יחזקאל: "מזה שנים רבות אני פועלת ואמשיך לפעול למען העיר שלנו, ברמה האישית ודרך מסדרונות הכנסת תוך שאני רותמת מוסדות ציבוריים ומשיגה תקציבים למען העיר ולמען תושביה. אני שוקלת בכובד ראש להתמודד כי הלחץ עלי לא הגיוני. בחודשים האחרונים אני מקבלת פניות רבות מתושבים ומאישים שונים, המאמינים בי, ביכולותי ובצורך להביא לעיר הנהגה חזקה ומחוברת. אני שוקלת את צעדי ואשמח להודיע על כך אם וכאשר אחליט בזמן הקרוב. תוך חודש אתן תשובה לכאן או לכאן.

בעיריית חדרה בחרו שלא להתייחס לדברים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות