fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יניב דרי הודח בבת אחת מארבע ועדות עירוניות

דרי, שעבר לאחרונה למשרדים חדשים, זכה גם לביקור פקחים. לשכת ראש העירייה: "טוב היה עושה יניב דרי אם היה מסביר לתושבי חדרה כיצד קרה שפתח את משרדו החדש במבנה ללא היתר"
שכר ועונש. דרי (צילום: הילה אייזינגר)

חבר הנהלת ומועצת העיר עו"ד יניב דרי תוהה מדוע ראש העירייה צביקה גנדלמן החליט להדיחו מארבע ועדות עירוניות, בהן היה חבר: ועדת הכספים, ועדת משנה לתמיכות, ועדת השמות וועדת חינוך. לטענת דרי, הוא הודח בבת אחת מארבעתן.

"שאלתי אם הייתי חבר פעיל ומועיל בוועדות. אמרו לי שבהחלט כן. אם כך, שאלתי את גנדלמן, מדוע אני מוחלף? הוא אמר לי שהוא רוצה 'לרענן את השטח' ולתת הזדמנות לחברים אחרים להיות חברים בוועדות אלה", אמר השבוע דרי, "התשובה הזו לא 'מריחה' לי טוב. כי בדיקה באתר העירייה מראה שכל חברי ההנהלה חברים בשתיים-שש ועדות או דירקטוריונים. קיבלתי תשובה מתחמקת מהעניין עצמו, לא תשובה רלוונטית.

שכר ועונש. דרי (צילום: הילה אייזינגר)
שכר ועונש. דרי (צילום: הילה אייזינגר)

"אני חושב שזו תורת השכר והעונש. מי שמעביר ביקורת על ראש העיר מודח. אם אתה לא רוצה שאהיה חבר הנהלה תדיח מההנהלה אבל אל תנסה להסתתר מאחורי כל מיני הגדרות מתחמקות", אומר דרי, " הוא לא חי בשלום עם זה שיש ביקורת על ההתנהלות שלו".

מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "טוב היה עושה חבר המועצה יניב דרי אם היה מביט במראה לפני שהוא מבקר אחרים ומסביר לתושבי חדרה כיצד קרה שפתח את משרדו החדש במבנה ללא היתר. האם גם זה קרה בגלל שהוא העביר ביקורת?"

על כך אמר דרי: "עברנו למשרדנו החדש בבית יואב לפני כשבועיים. מדובר במשרדים בקומה הראשונה בבניין בשטח של כ-200 מ"ר אשר שימשו בעבר למשרדים של חברת טלמרקטינג. אנו שוכרים את המשרדים מבעלי הנכס בדמי שכירות מלאים במחיר שוק, משלמים ארנונה למשרדים והסכם השכירות מצביע על שטח משרדים מאושר כדין. הגיעו אליי פקחים ביום השני לאחר מעברנו למשרד החדש, ובאופן מפתיע, או שלא, שבוע לאחר הראיון ברדיו והכתבה בעיתון. כל מי שעיניו בראשו מבין ועושה את ההקשרים והחיבורים. הפניתי את הפקחים אל בעל הנכס היושב בקומה השישית בבניין, אך הם לא פנו אליו כלל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות