fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי גן נחצ'ה בעיר ימים יחגגו את חג השבועות בבית

מנוף מסכן גלים עיר ימים צילום עצמי
מנוף מסכן גלים עיר ימים צילום עצמי

 

הורים לילדי גן נחצ'ה ברחוב אריק לביא בשכונת עיר ימים  בנתניה, החליטו להשבית מחר (שישי) את הלימודים בגן.

מנוף מסכן גלים עיר ימים צילום עצמי
מנוף מסכן גלים עיר ימים צילום עצמי

"לא ייתכן שהמנוף יסכן את חיי ילדינו. אנחנו כבר למעלה משבוע מתריעים ופונים לעירייה. הכל מתנהל בעצלתיים והמנוף בינתיים לא רק שהוקם מעל ראשי הילדים, הוא ממשיך להוות סכנה בכל רגע ושעה שהוא נמצא שם. מסתבר שבזמן צו הפסקת עבודה ממשיכים לעבוד על המנוף לשם ייצובו" אומרת ענת לין אמא לילדה בגן ומוסיפה: "אנו ממתינים להודעה ממהנדס העירייה על צו לפירוק המנוף והקמתו מחדש בצידו האחורי והמוסתר של הבניין". כך מסרו הערב ההורים.

 מהנדס עיריית נתניה: "אתר הבנייה ברחוב אריק לביא מול גן הילדים נבנה ע"פ היתר בנייה שניתן לפני כ 4 שנים.
"לפני כשנתיים הקבלן המבצע פשט את הרגל והאתר היה נטוש במהלך התקופה. בחורף האחרון בהוראת מנהל הנדסה בעיריית נתניה פורקו המנופים ולאחרונה נמצא קבלן חדש שהחל את עבודתו, ללא תיאום עם מנהל ההנדסה. חשוב לציין שהמנוף שמותקן בימים אלו ניצב על פי היתר הבנייה המקורי במיקום המדויק שאושר בזמנו. לאור התחלת העבודות באתר (בין היתר הקמת המנוף) שנעשו כאמור ללא הודעה מסודרת למנהל ההנדסה (החלפת קבלן מבצע והחלפת קונסטרוקטור מחייבת שינוי ברישומים בהיתר הבנייה)- הוחלט להוציא צו הפסקת עבודה מיידי. הקבלן הגיע למשרדי העיריה להסדיר את האישורים החסרים ולערוך תיקון בשם הקבלן והקונסטרוקטור.  ניתנה הרשאה להמשיך בעבודות ייצוב המנוף וקיבועו על מנת שלא יגרם חלילה נזק. אלו העבודות היחידות שהותרו עד להשלמת האישורים הנדרשים.
נכון להיום, מרבית האישורים הועברו למשרדי הועדה המקומית וביום שני הקרוב במידה וימצא כי עמד בכל הדרישות יחזור האתר לפעולה לאחר שעבודת המנוף תוגבל שלא להגיע לאזור הגנים, באמצעות מגבילי צידוד, וכאמור כל העבודות המתבצעות לרבות מיקומו של המנוף הן על פי היתר בנייה תקף.
לאור זאת, ובחתימת יועץ בטיחות מטעם הקבלן, מתקיימת שמירה על כללי הבטיחות ואין כל מניעה להמשך העבודה, תוך שמירה על בטיחות הילדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות