fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיכוב נוסף בתשלום המשכורות לעובדי המועצה הדתית בקרית מוצקין?

המועצה הדתית בקרית מוצקין (צילום ארכיון: רותם כבסה)
המועצה הדתית בקרית מוצקין (צילום ארכיון: רותם כבסה)

עובדי המועצה הדתית בקרית מוצקין לא קיבלו את משכורותיהם החודשיות בזמן זה החודש השני ברציפות. במועצה הדתית מפנים אצבע מאשימה כלפי העירייה, אולם זו טוענת כי הכספים הועברו במועד והבעיה נעוצה במועצה הדתית.

בין העירייה למועצה הדתית ישנה כבר כמה חודשים מחלוקת קשה על תפקודה של המועצה הדתית. בחודש שעבר הוציא הממונה על המועצה הדתית מטעם העירייה והמשנה לראש העירייה, בומה ברחד, מכתב חריף לראש המועצה הדתית טל ביטון. ברחד הודיע לביטון כי לאור הליקויים בתפקודה של המועצה הדתית תפסיק העירייה את העברת הכספים עד אשר תתקיים בקרה שוטפת על השימוש שנעשה בכספים. עד כה טרם קיבל ברחד את שיתוף הפעולה של המועצה הדתית ובעירייה רואים זאת בחומרה רבה.

בחודש שעבר עוכבו משכורות העובדים במשך כמעט שבועיים עד שהופקדו בחשבונות הבנק שלהם. החודש, המשכורות שאמרות היו להכנס לחשבונות העובדים ב-10 לחודש, טרם הופקדו עד כתיבת שורות אלו. בכירים במועצה הדתית מאשימים את העירייה. "אנחנו חוששים שגם החודש נאלץ להתחנן לקבל משכורות" נמסר ל"הד הקריות" "מדובר באנשים שזו פרנסתם, אנשים בעלי משפחות שכל עיכוב גורם להם לקשיים אדירים. בחודש שעבר היו עובדים שנאלצו לקחת הלוואות כדי להחזיק מעמד עד שייכנסו המשכורות. זה לא נורמאלי לחיות במצב כזה".

הפעם הזו, טוענת העירייה, האשמה נעוצה אך ורק בהתנהלותה של המועצה הדתית. ברחד מסר כי העירייה העבירה את הכסף במועד וכי "כל עוד זה תלוי בעירייה, משכורות לעובדים תמיד יהיו כמו גם תשלום להוצאות הכרחיות. מעבר לזה, כל עוד לא יהיה ניהול תקין לא תעביר העירייה כספים נוספים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות