fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר רוח חדשה במוצקין: התיאטרון העירוני מפלה אותנו לרעה

היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן

יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, טוען כי רשת המתנס"ים בקרית מוצקין פועלת נגדו ומסרבת להשכיר לו את אולם היכל התיאטרון על מנת שיוכל לקיים בו כנסים לתושבים.

אבישר מתכוון להתמודד על ראשות העירייה נגד חיים צורי שרעייתו, דפנה צורי, היא מנכ"לית היכל התיאטרון. אבישר פנה במכתב להיכל התיאטרון וביקש לשכור את המקום על מנת לקיים בו כמה אירועים שהוא מכנה "אירועים סגורים של תושבים לדיונים על נושאים עירוניים וקבוצתיים".

היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן

בתגובה לפנייתו נמסר לו מהיכל התיאטרון, ששייך לחברת המתנ"סים כי "בהמשך לפנייתך, חברת המתנ"סים הארצית, אשר רשת המתנ"סים של קריית מוצקין הוא חלק ממנה, הוציאה נוהל עבודה על פיו לא ייעשה כל שימוש בנכסי ומתקני המתנ"ס ל: "שימוש בקשר עם פעילות פוליטית מפלגתית במישרין או בעקיפין…." הנהלת רשת המתנ"סים של קריית מוצקין קיבל את הנוהל והנחה את כל שלוחות הרשת לפעול על פיה". (הטעויות במקור-ד"ג).

אבישר פנה במכתב למנכ"ל החברה למתנ"סים, רז פרויליך, בטענה כי רשימה ארוכה של גופים ואישים פוליטיים ששכרו את מתקני רשת המתנ"סים בקרית מוצקין. הוא מצרף שתי דוגמאות מהעת האחרונה: הבחירות לסניף הבית היהודי שנערכו השבוע במתנ"ס גושן וכן את הכנס שעורכת תנועת יש עתיד בשבוע הבא באותו מקום עם חבר הכנסת עופר שלח.

"המשמעות המעשית היא הרסנית", אומר אבישר, "אין במוצקין אולמות שאינם שייכים לעירייה או לרשת המתנ"סים. וזה אומר, שאם אתה לא תומך חיים צורי לא תהיה לך כל אפשרות להתכנס באולם, אשכול פיס, מתנ"ס, במרחב העירוני של מוצקין".

מהחברה למתנ"סים נמסר בתגובה: "נוהל החברה למתנ"סים הארצית בנוגע לקיום פעילות פוליטית-מפלגתית במרכזים קהילתיים מתיר השכרה לפעילות ספורדית חד-פעמית בלבד. יתר על כן, אסור שיהיה בהשכרה משום פגיעה בתכניות המתנ"ס ופעילותו השוטפת. במקרה המדובר התקבלה בקשה לקיום מספר אסיפות פוליטיות על ידי אותו גוף בהיכל, מה שאסור על פי הנוהל.  נדגיש שגם אם היה מדובר בהשכרה לאירוע חד פעמי, הוא ממילא לא יכול היה להתקיים בהיכל, כיוון שמדובר במתקן שוקק חיים ופעיל ואסורה פגיעה בתוכניות המתנ"ס בשל ההשכרה. זאת בניגוד להשכרה לגופים שציינתם שנעשתה בהתאם לנוהל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות