fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר הכנסת תומך בחיים צורי

יולי אדלשטיין וחיים צורי. צילום: גיל מזרחי
יולי אדלשטיין וחיים צורי. צילום: גיל מזרחי
אתמול (שלישי) נערכה הרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה, בסניף הליכוד בקרית מוצקין שמשמש כמטה הבחירות של ראש העירייה חיים צורי שזכה להפגנת אמון מצידו של יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין.
יולי אדלשטיין וחיים צורי. צילום: גיל מזרחי
יולי אדלשטיין וחיים צורי. צילום: גיל מזרחי
יותר ממאתיים פעילים הגיעו לסניף ושמעו את אדלשטיין אומר: "התושבים בקרית מוצקין יודעים מה טוב להם. שום השמצה ושום  'כוכב חדש' שפתאום פרח לו – לא יעזרו , הציבור יודע מי עושה, הציבור יודע מי טוב לו. זה כיף גדול לעבוד עם ראש עיר כמו חיים צורי, שאתה כשר יודע שההשקעה בעיר חוזרת לתושבים. בעזרת השם בשלושים לאוקטובר נמשיך בעשייה וניראה את חיים צורי ראש העיר". אדלשטיין וצורי יצאו בקריאה משותפת לתושבי העיר להגיע ולהצביע ביום הבחירות.
צורי אמר לנוכחים: "התושבים יודעים להבדיל בין אמת ושקר, הם רואים מדבר ומי עושה למען מוצקין. אני משוכנע שיחד נמשיך בעשייה כאן במוצקין. אני מודה ליולי אדלשטיין שעושה רבות למען קרית מוצקין ועוזר לעיר בצורה כנה ואמיתית".
צורי מתמודד על קדנציה שישית כראש עירייה מול שני מועמדים: יו"ר תנועת רוח חדשה למוצקין ציקי אבישר, ונציג מפלגת העבודה אבי רוטמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות