fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טעות במספר

עצבני אש. דניאל סטנצ'יו, המנהל המקצועי בהפועל עכו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עזריאלי עכו ממשיכה בהתנהלות כושלת ולא רק מבחינה מקצועית. אחרי שהתחילה את העונה במינוס 2 נקודות, קנס כספי גבוה והרחקה של בעלי תפקידים עקב התנהלות לא תקינה, שוב הסתבכה הקבוצה, הפעם עקב שיתוף 6 שחקנים זרים בו זמנית, בניגוד לתקנון שקובע כי על המגרש צריכים להיות 5 שחקנים זרים.

האירוע המדובר קרה במהלך משחק הבית של עכו נגד מכבי פ"ת.

רבע שעה לסיום, במצב של 0:0, חש מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ, מיחושים בבטנו. הוא לא הצליח להתאפק, נטש את הספסל וירד לחדר ההלבשה. 2 דקות לאחר צאתו מהמגרש, ספגה עכו שער ונקלעה לפיגור, 1:0. עוד דקה חלפה, שינהולץ עדיין לא חזר והמאמן אלדד שביט ביצע חילוף שלישי והכניס את דילן דמראווי במקום לוטם זינו. אף אחד מהצוות המקצועי לא העיר את תשומת ליבו של המאמן שדמראווי הנו הזר השישי שעולה לכר הדשא (יחד עם סיסוקו, אוניקאצ'י, סאם, מוליץ' ואיבה), כשהחוק מתיר רק ל-5 שחקנים זרים להיות יחדיו במגרש. מילא ההפסד הצורב, עכשיו תצטרך עכו להתמודד גם מול ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. נזכיר רק, שעל עכו מונף עונש על תנאי בגין עבירה נוספת על התקנון, לאחר שבתחילת העונה הורשעה בשיתוף שחקן שלא כדין, כשרז טוויזר, בנו של עוזר המאמן איציק טוויזר, שיחק במשחק רשמי, מבלי שהיה רשום בטופס המשחק.

עצבני אש. דניאל סטנצ'יו, המנהל המקצועי בהפועל עכו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)
עצבני אש. דניאל סטנצ'יו, המנהל המקצועי בהפועל עכו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

המאמן אלדד שביט: "הכוונה היתה להכניס את דילן במקום פטר, אבל מיד אחרי השער שספגנו, שיניתי את ההחלטה מתוך רצון לחזק את ההתקפה ופשוט לא שמתי לב שדילן הוא הזר השישי שעולה".

דוברת המועדון, קרן דה קסטרו: "את הנעשה אין להשיב. מדובר בטעות אנוש שנבעה מחוסר תשומת לב. אנו לא מחפשים אשמים. נלמד מהמקרה ונפעל על מנת שמקרים כאלה לא יקרו בעתיד".

המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו: "אנו מאוד כועס שדבר כזה קורה לקבוצה מקצוענית. אין לזה שום תירוץ. יושבים על הספסל מספיק אנשי צוות מקצועי וחברי הנהלה, כדי למנוע מקרים כאלה. אני לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה".

מי שעוד צפוי לעמוד לדין הוא עוזר המאמן איציק טוויזר, שהורחק במהלך המחצית השנייה, אך סירב לצאת מהמגרש. טוויזר הורחק שיצא מספר פעמים מהאזור הטכני והתעלם מאזהרת השופטים.

והיה גם משחק, שבו עכו הפסידה בבית למכבי פ"ת, 1:0, וירדה מתחת לקו האדום. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-81, והיה מקרי לחלוטין. המגן עבדי פרחאת ניסה למנוע הגבהת כדור, אלא שהכדור פגע ברגלו ונחת בקשת לרשת.

המאמן שביט: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. נתנו פייט, הגענו למצבים והיינו צריכים להיות יותר מרוכזים ולהבקיע. במחצית השנייה התנהלנו בעצלתיים. ביצעתי חילופים כדי לרענן, אבל לצערי, זה לא עזר. לא הגיע לנו להפסיד. פ"ת פשוט גנבה גול וניצחה. אני לא חושב שאנחנו נמצאים במגמת ירידה, אנחנו פשוט נאיביים מדי בהגנה". השוער רם שטראוס: "זה הפסד של נאיביות, במשחק שהיינו חיביים לנצח. יש פה קבוצה צעירה, רעבה ואנרגטית, שהמינוס היחיד שלה הוא חוסר ניסיון. על כל טעות קטנה, אנחנו משלמים. הבעיה היא לא של ביטחון, כי אנחנו מחפים על כך במשחק לחימה. הליגה עוד ארוכה ויש מזפיק משחקים כדי להשתפר ולתקן".

במחזור הקרוב תגיע לעכו בית"ר ירושלים. המאמן שביט: "כל משחק הוא קשה ולא משנה מי היריבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות