fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד: תושב קרית ים דקר למוות כלבה ששרטה את בתו

כלבת הפיטבול "קאיה" לאחר שנרצחה. צילום: פרטי
כלבת הפיטבול "קאיה" לאחר שנרצחה. צילום: פרטי

תושב קרית ים נעצר על ידי המשטרה בחשד כי הרג בדקירות סכין את כלבת הפיטבול של שכנו, בטענה כי הכלבה שרטה את פניה של בתו הקטינה. מעצרו הוארך בבית משפט השלום קריות ותיק החקירה הגיע גם ללשכתו של השר לבטחון פנים, גלעד ארדן.

כלבת הפיטבול "קאיה" לאחר שנרצחה. צילום: פרטי
כלבת הפיטבול "קאיה" לאחר שנרצחה. צילום: פרטי

המקרה המזעזע אירע לפני כשבוע כאשר החשוד ובני משפחתו הגיעו לבית חברם, שהוא בעליה של כלבת הפיטבול "קאיה". לדברי בעל הכלבה, בשלב כלשהו שיחקה הילדה עם הכלבה ובמהלך המשחק היא נשרטה בפניה על ידי הכלבה. התפנית אירעה במוצאי שבת עת הגיעו החשוד ואחיו לביתו של בעל הכלבה. "הוא התקשר לאח שלי ואמר לא לערב משטרה, הוא מגיע כי הוא רוצה לקחת את הנשמה של הכלבה. עוד לא הספקנו להתקשר למשטרה והוא כבר הגיע. יצאתי אליו לדבר איתו כי הוא היה כמו אח אצלי. הייתי כבר חסר אונים, אמרתי לו אל תרצח לי אותה, אם הכלבה עשתה טעות שייתן לה מכות. הוא כבר בא עם סכינים. תוך שאני מתחנן שלא ירצח את הכלבה הוא רץ לכיוון האוטו לחפש עוד משהו. רצתי הביתה ללהגן על הכלבה ואח שלו רץ אחרי, נעל אותי בתוך הבית ולקח את המפתח. אח שלו אמר לי "תן לו לקחת את הנשמה של הכלבה. אם הוא לא יקח את הנשמה של הכלבה הוא יקח נשמה של מישהו אחר פה היום". תוך כדי זה אני שומע את הרעש של הדקירה כששחט אותה" משחזר בעל הכלבה את האירוע הטראומטי.

"אני מאותו יום לא עובד, לא יכול, אני גמור, לא מעניין אותי כלום בחיים" הוא מספר "הוא הרס אותי, זה כמו הילדה הקטנה שלי. גידלתי אותה מגיל אפס. כל מי שיתקרב לבת שלו צריך לשחוט אותו? מה זה?". בעלי הכלבה הגיש תלונה במשטרה והמקרה הגיע ליו"ר האגודת תנו לחיות לחיות, אתי אלטמן שפנתה לשר לבטחון פנים עם סיפור המקרה והתמונות הקשות של הכלבה. ארדן וידא שהחשוד נעצר לחקירה והודיע "הולכים בכל הכח בתיק. מדובר באירוע חמור מאוד".

בבית המשפט הכחיש החשוד את המיוחס לו ועורך דינו, רועי קרן, אף טען כי ייתכן ששכן אחר הוא זה שהרג את הכלבה ולא החשוד. אחיו של החשוד שוחחר ממעצר ולגבי החשוד ציין בית המשפט כי יש חשד סביר שביצע את המיוחס לו "ואף מעבר לכך". יצויין כי בשנה שעברה נגזר עונש מאסר של 15 חודשים על תושב קריית גת שהטיח בקיר את גורת הכלבים של אחותו והרג אותה. כמו כן  ניתן עונש של תשעה חודשי מאסר לצעיר שכיבה סיגריה על ארנבון ותלש את אוזניו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות