fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמש מלגות הצטיינות חולקו לתלמידים לזכרה של טובה ראוכוורגר

המלגות חולקו אתמול על ידי אדי דן גור, בן זוגה של ראוכוורגר, בטקס סיום שנת הלימודים של תלמידי כיתות י"ב בתיכון מדעים ואומנויות בנהריה
ת לתלמידי נהריה צילום אור מרוני

הגשמת חלום. אמש בטקס סיום של כיתות יב' בבית הספר למדעים ואומנויות בנהריה בהיכל התרבות בנהריה, קיבלו חמישה תלמידים מצטיינים מלגות בסך 2000 שקלים כל אחד, מעמותת בידידות לחייל הבודד – לב, לזכרה של טובה ראוכוורגר ז"ל. את העמותה הקים תושב נהריה, אדי דנגור, על שם זוגתו, טובה, במשך 25 שנה שנפטרה מסרטן בשנת 2013, בגיל 65.

הענקת מלגות. צילום: אור מרוני
הענקת מלגות. צילום: אור מרוני

טובה ראוכוורגר

ראוכוורגר, הייתה דמות מוכרת בעיר כמנהלת הלשכה של שלושה ראשי עירייה שונים בעירייה במשך 34 שנים: אפרים שריר, חיים לבב, וז'קי סבג. במהלך שנות עבודתה, טובה הייתה מקושרת לכולם – למנהיגות העיר ולענייה. בסתר, היא נהגה לסייע למשפחות נצרכות בעזרה כלכלית מכיסה הפרטי ומימנה להן באופן קבוע את צרכיהן. טובה פעלה לטובת אנשי נהריה מהשעה בשש בבוקר בה יצאה מביתה לעבודה ועד שצנחה אל שנת הלילה. הפעילות לטובת נהריה הייתה בראש מעייניה.

דן גור: "הקמתי את עמותת בידידות לחייל הבודד – לב, כדי להנציח את פועלה של טובה ז"ל, שעשתה ימים כלילות למען נהריה. לשם כך הקמנו את פרויקט יד טובה המתמקד בכמה פרויקטים בעיר: סיוע לחיילים בודדים, העצמת נוער, ותמיכה בלימודיהם. חילקנו עשרת אלפי שקלים, שאני מקווה שיעודדו את הצעירים המצוינים שלנו להמשיך להצטיין, ואולי בעתיד הם יהיו אלו שיחלקו מלגות למצטיינים בעיר".

הפרויקטים של "פרויקט יד טובה" הם: הענקת מלגות לתלמידי תיכון מצטיינים, מימון אבחון לקויות למידה אצל חיילים בודדים המעוניינים להמשיך בלימודיהם, מימון מלגות לסטודנטים של אקדמיית גליל מערבי, שיסייעו לחיילים בודדים להשלים בגרויות, מימון דיור למשך שנה, לחיילים בודדים משוחררים, המבקשים להמשיך בלימודיהם,הנצחת חללי צה"ל הבודדים, בשיתוף פעולה עם הורים שכולים. העמותה תצא בתקופה הקרובה במבצע נרחב לגיוס כספים, במטרה לממן את הפעילויות לטובת החינוך ולחיזוק התלמידים והחיילים הבודדים שלנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות