fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ח"כ אלוף במיל' איל בן ראובן בעקבות ההסלמה בצפון

בעקבות האירועים הלילה ולפנות בוקר בצפון, ח"כ האלוף במיל, איל בן-ראובן מסביר כי האירוע הנוכחי משקף במדויק את הסכנה בגבול יבשתי עם איראן ברמת הגולן.

"אנחנו לאורך זמן בהסלמה מתמשכת מאחר ואין מי שעוצר את ההתפשטות האיראנית לסוריה ללבנון ואפילו לכיוון החמאס בעזה. אנחנו ולא מרצון בשלב של יצירת כללי משחק לאזור. גם זאת חשוב לעשות עם הרבה שיקול דעת וזהירות לא להידרדר למקום שלא רוצים להגיע. לצערי זה כמובן לא תלוי רק בנו. אני מאד סומך על שיקול דעתו של הרמטכ"ל גדי  אייזנקוט וטוב שהוא שם. חשוב מאד בשלב הזה לקיים מהלך מדיני דיפלומטי רחב לצד המהלך הצבאי כדי להעביר ואולי להפעיל את הרוסים והאמריקאים לעצירת ההתפשטות האיראנית המאיימת על היציבות האזורית. אולי כן צריך להזכיר את דרישתי לפעילות מהירה מאד למיגון תושבי הצפון. אני כמובן מתכוון להגביר המאבק בנושא .

איל בן ראובן
איל בן ראובן צילום אלכס הובר

לפני חודש התראיין בן ראובן בכתבה שחזתה את ההסלמה בצפון. אז אמר: "גבולנו הצפוני מסובך ומסתבך. לצערי, הסבירות לפרוץ מערכה עולה. די אם נסתכל מזרחה מרמת הגולן שלנו. מדרום- מול משולש הגבולות, שולט ארגון טרור המשתייך לשאריות ארגון המדינה האסלאמית, דאעש. צפונה, ובסמוך לגבולנו ברמת הגולן, יושבים מורדים שעדיין נלחמים על חייהם במרחב שהולך וצר. מעט מזרחה, באזור קו התלים הסורים, שולט השלטון הסורי ולצדו חיזבאללה, בתמיכה חזקה של איראן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות