fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חילופי מפקדים בתחנת המשטרה בעפולה

נצ"מ יגאל חדד מחליף את נצ"מ איתן מנשה בתחנת המשטרה בעפולה. המפקד הנכנס ערך פגישת היכרות עם ראש העיר מירון
ראש העיר מארח את המפקד החדש
ראש העיר מארח את המפקד החדש

חילופי מפקדים במשטרת עפולה. נצ"מ יגאל חדד החליף את נצ"מ איתן מנשה, שקודם לתפקיד בכיר יותר. השבוע הגיע המפקד החדש לפגישת היכרות עם ראש העיר עפולה, יצחק מירון.

בפתח הדברים, העביר ראש עיריית עפולה יצחק מירון סקירה מקיפה על העיר ותושביה ועל חתך התושבים. מירון התייחס בהרחבה להסכם הגג שנחתם בשבוע שעבר ולמשמעות של בניית עיר נוספת לצד זו הקיימת מבחינת היקפי הבנייה המתוכננים.

 ראש העיר מארח את המפקד החדש

אחד הנושאים שעלה בשיחת ההיכרות הוא הרעיון להעביר את המבנה ההיסטורי של התחנה ממרכז העיר לקריית הממשלה המתוכננת ליד הרכבת. נצ"מ חדד קיבל את הרעיון ואמר כי צריך לבחון איך מאחדים כוחות בשיתוף פעולה להעברת המתחם המשטרתי.

כמו כן עלו בשיחה גם נושא תפקוד השיטור העירוני במסגרת שיתופי פעולה ושיתוף פעולה באבטחת אירועי תרבות שייתן חופש לרשות לקיים פעילות תרבותית ככל האפשר.

בתום הישיבה סוכם שהפגישה הבאה תיערך כישיבת עבודה ליצירת שיתופי פעולה למען כלל תושבי העיר. מדבריו של מפקד התחנה משתמע כי בפעילות התחנה צפויים שינויים רבים גם מהנחיות פיקוד המשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות