fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חילופי מנכ"לים בעיריית קרית ביאליק. ליאור טרגן במקום עזרא חכם

עיריית קרית ביאליק. צילום: דורון גולן
עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן

בעוד חודשים ספורים יערכו חילופי מנכ"לים בעיריית קרית ביאליק כאשר את התפקיד יתפוס ליאור טרגן, במקומו של עזרא חכם שפורש לאחר עשר שנים בתפקיד.

חכם נבחר לתפקיד בדצמבר 2008 לאחר שכיהן כמנהל מחוז צפון בחברת המתנ"סים. התפקיד הוצע לו על ידי ראש העירייה, אלי דוקורסקי, מיד לאחר שנבחר לראשות העירייה ולצורך המינוי הקימה העירייה ועדה שמינתה את חכם באופן רשמי.

ליאור טרגן. צילום: דורון גולן
ליאור טרגן. צילום: דורון גולן

מאז הבחירות האחרונות לפני כחודשיים וחצי, הגיע מידע מתוך העירייה על כך שטרגן, המשמש כיום כמזכיר עיריית קרית ביאליק, מיועד להיות מנכ"ל העירייה במקומו של חכם. טרגן מלווה את דוקורסקי מאז 2008 ושימש בשורה של תפקידים בכירים בעירייה.

עזרא חכם. צילום: דורון גולן
עזרא חכם. צילום: דורון גולן

חכם מסר "אני ביקשתי מדוקורסקי לפרוש מהתפקיד. אני פורש מסיבות אישיות וגם כי אני אחרי גיל הפנסיה.אני לא יודע מי יכנס אחרי".טרגן אישר כי הוא מועמד לתפקיד מנכ"ל העירייה והעריך כי המינוי יינס לתוקף תוך חודשים ספורים. המינוי יהיה רשמי לאחר שמועצת העיר תבחר את נציגיה לועדה למינוי מנכ"ל העירייה ולאחר מכן יועבר המינוי למשרד הפנים לאישור סופי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות