fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרה לעצמה: ניצחון גדול להפועל חדרה על מכבי פתח תקווה

פרדי פלומיין עם הפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
פרדי פלומיין עם הפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שבעה מחזורים עברו מאז נצחונה האחרון של הפועל חדרה בליגת העל, והערב (א'), באצטדיון בנתניה המשמש כמגרשה הביתי, התחילה הספירה מחדש. ועוד איך התחילה. בערב גשום הנחילה הפועל חדרה הפסד 3:0 למכבי פתח תקווה, ועלתה למקום הרביעי עם 25 נקודות, כמו לאלופה הפועל באר שבע המקדימה אותה ביחס שערים.

לא מעט ביקורת ספג בשבועות האחרונים פרדי פלומיין, הקשר הצרפתי המצוין של חדרה, ששמו נקשר בכל מני שמועות על מעבר לקבוצה אחרת במהלך חלון ההעברות בינואר. במקביל לידיעה על הבנה שהשיגה הפועל חדרה עם רשם העמותות בנוגע לקבלת אישור ניהול תקין, סיפק הערב פלומין משחק מצוין עם צמד שערים ויכולת משכנעת. פלומין כבש משני בישולים של אליאל פרץ, הראשון לאחר מסירה בתוך הרחבה בדקה ה-38 והשני לקראת הירידה להפסקה (45) בנגיחה ממסירה של פרץ אחרי בעיטת שוער ארוכה ומדויקת של אוסטין אג'ידה.

בדקה ה-55 הוציא המאמן ניסו אביטן את פלומין, אולי כדי לשמור אותו חד למשחק הבא של חדרה, בשבת נגד הפועל חיפה. לאליאל פרץ זה לא הפריע והוא המשיך בשלו, עם בישול ללוסיו בהגבהה, 0:3 משכנע ביותר.
עוד קודם לכן נאלצה פתח תקווה לבצע חילוף ראשון כבר בדקה ה-22 ולהוציא את עוסמן סיסוקו שנפצע. מאמן חדרה, ניסו אביטן, ביצע מספר חילופים בהרכב הפותח והעלה את וויסאם רבאח ויהב גורפינקל בחלק האחורי של ההרכב הפותח ואת סלים עמאש בהתקפה. גשם כבד החל לרדת בשלב מוקדם של המשחק, מה שלא הפריע למארחים לשלוט במשחק ולבסס יתרון מרשים.

בשבת, במסגרת המחזור ה-17, תתארח הפועל חדרה אצל הפועל חיפה (סמי עופר, 18:00), אותה היא מקדימה בשלוש נקודות.

לוסיו והפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
לוסיו והפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות