fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף הכרמל: אורן עוזרד הסיר את מועמדותו

אורן עוזרד (צילום: יח"צ)
אורן עוזרד (צילום: יח"צ)

ארבעה חודשים אחרי שהודיע רשמית על התמודדותו לראשות מועצת חוף הכרמל בבחירות הקרבות, הודיע השבוע אורן עוזרד כי הוא מסיר את מועמדותו לראשות.

עוזרד הודיע על כך בהודעה שפרסם לציבור, בה כתב: "שותפיי וידידיי שלום. את המחויבות שלי לעשייה הציבורית, את היוזמות, את אומץ הלב לשנות, את היכולת לשמר את הטוב, את הניסיון, את האיכויות ובעיקר את הנשמה שיש לי לחוף הכרמל, ארתום הלאה לא דרך ראשות המועצה בקדנציה הבאה. אני מסיר את מועמדותי… תודות ענקיות לכל מי שצועד איתי בדרך המרתקת הזו".

עוזרד, בן 58, הוא תושב כרם מהר"ל ובוגר כפר הנוער שפייה, נשוי ואב לשלושה. הוריו עבדו שניהם בשפייה ושם גדל עד גיל 7. אחרי מספר שנים באילת ובאשדוד, עברה משפחתו לעין איילה ושם היא מחזיקה במשק חקלאי. הוא שירת כלוחם וכקצין בצנחנים, השתחרר בתפקיד מ"פ בדרגת רב סרן (מיל') ולמד מדעי המחשב בטכניון, מנהל עסקים באוניברסיטת סנטה קלרה ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית במרכז הבינתחומי בהרצליה. אורן לקח חלק מרכזי בהקמה ובניהול של שתי חברות הייטק מצליחות: MMC Networks ו-Silverback Systems . אחרי מספר שנות עבודה בעמק הסיליקון בארה"ב, חזר לארץ והתיישב בכרם מהר"ל, מקום הולדתה של אשתו נעמי, בת למשפחת גליק הוותיקה במושב. ב-2013 עזב את ההייטק ומאז הוא מקדיש את זמנו לעשייה ציבורית. עוזרד שימש כחבר בוועד האגודה של כרם מהר"ל, כיו"ר מועצת ההורים בבית הספר של ילדיו, ובהיותו רוכב אופניים מושבע, שימש כחבר בהנהלת איגוד האופניים. בבחירות המקומיות הקודמות הקים את תנועת "כולנו חוף הכרמל", שבמסגרתה התמודד למועצה. מאז 2014 הוא משמש כסגנו של ראש מועצת חוף הכרמל, כרמל סלע, לצד הסגן מודי ברכה ממעגן מיכאל. עוזרד מחזיק בקדנציה הנוכחית בתיק החינוך, בתיקי יישובי המרחב הכפרי, עתלית וקיסריה ובתחומי התרבות והספורט במועצת חוף הכרמל.

אורן עוזרד (צילום: יח"צ)
אורן עוזרד (צילום: יח"צ)

עוזרד נחשב לאחד המתמודדים הבולטים בבחירות, ורבים הופתעו מהודעתו על הסרת המועמדות. נכון לעכשיו, נותרו במירוץ לראשות חוף הכרמל שלושה מתמודדים, שכמו בצורה מושלמת, המתפרשים ברקע שלהם על סוגי ההתיישבות השונים שמרכיבים את הפסיפס האנושי המגוון של תושבי חוף הכרמל: אסיף איזק מקיבוץ נחשולים, רותם שטיינר-יוסף ממושב מגדים, ואושר וקנין, תושב היישוב העירוני, עתלית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות