fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוגגים

חגית ושרון יצחק
חגית ושרון יצחק (צילום עצמי)

בשישי האחרון התקיימה באחוזת זיו בכפר ביאליק אם כל החגיגות, לציון חגיגות היובל לענת זיו בניצוחו של תמיד בעלה, יואב ולקול צהלולי הילדים, יפתח ויעל. באמנותית: עינת שרוף והמאסטרו גיל שוחט. צעקו הפי בירסדיי.

על שפת הבריכה נשנשו מטעמים לרוב: ציפי ויונה חודש, ענת ואבנר מכטינגר, רחלי וגבי בן גלים, אורה וד"ר צבי גפן, יעל ודורון לונדון, אביטל ואורי כהן זיו, ענבל ודני נישליס, זהבה ויוסי דואק, נאוה ופרופ' גבי ויימן, גילה ואורי שגיא, מירי יבין, פרופ' דוב ואשתו ד"ר ביאטריס טיאוסנו, סמדי וצ'ארלי לוי, ארינה ודני שופן, סיגלית ואלון אופיר, קרן ועו"ד עודד מרץ, אורית ועו"ד אייל מרץ, הארכיטקט עמיחי אדרי, טלי וארנון שירן, יהושע אדלוביץ', מגינה זיו, אמא של יואב, אלדר ואלירן אלקיים, צילה ברוך, אורלי ורדי, אורה מנחם, אורלי ומוקי זמברג, רעיה ונתן כהן, והיו עוד, אבל מי זוכר. בשמחות.

חגגה. ענת זיו (צילום רפי זוהר)
חגגה. ענת זיו (צילום רפי זוהר)

אחרי תקופה קצרה ששדרנית הרדיו קארין קבסה כיהנה על תקן מנהלת קשרי לקוחות במסעדת ארנולדס, של השף אורי ארנון, הוחלפה האחרונה בטליה ממן האטרקטיבית, מקרית ביאליק. השבוע הגיעו גיל וליאור שניר, בעלי מסעדת אצה, לבקר את ארנון, וממן, שישבה איתם לארוחה, החליטה לתעד, כיאה למנהלת קשרי לקוחות.

טליה ממן
טליה ממן (צילום עצמי)

תכירו את אסף משה מקרית מוצקין, שנבחר לככב לצידה של יובל שרף, הפרזנטורית של גרנד קניון בחיפה,  בסרטון פרסומת שיעלה לאוויר לקראת החגים. משה הגיע ליום הצילומים שמח וטוב לב, אממה, במהלך הצילומים, נאלץ הבמאי לעצור כל פעם מחדש, רק בגלל שהאחרון הצחיק את שרף עד דמעות. בסוף צילמו, בטח שהצליחו לצלם.

אסף משה צילום: חגית הורנשטיין
אסף משה צילום: חגית הורנשטיין

אשת התקשורת השיווקית חגית יצחק חגגה השבוע 24 שנות נישואים לשרון שלה, ואם לא די בזה, החגיגות המשיכו בטקס סיום מ"כיות של בתה הדר, שסיימה את הקורס לאחר 5 חודשים קשים. הכי סיבה למסיבה. צילום: עצמי

חגית ושרון יצחק
חגית ושרון יצחק (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות