fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חובות הארנונה של התושבים בנהריה: 174 מיליון שקלים

עיריית נהריה. צילום: דורון גולן
עיריית נהריה | צילום: דורון גולן

עיריית נהריה פרסמה לתושבים מזכר בו היא מבקשת מהתושבים החייבים במיסים לשלם את חובותיהם לרשות המקומית. ראש העירייה רונן מרלי נחשף לנתונים, ובעקבות זאת פנה בשבוע שעבר בהודעה לתושבים וביקש מכולם להסדיר את החובות על מנת שלא לאלץ את העירייה לנקוט בהליכים בשנת 2019.  מבירור הפרטים עולה כי לתושבים יש חובות של 174 מיליון שקלים. עוד נודע כי מתוך סך החובות לעובדי העירייה יש חובות ישנים המוערכים בכ- 2 מיליון שקלים שחלקם נמצאים בהסדר כספי. ממידע שהגיע לבלינקר עולה כי ישנם עובדים החייבים מיסים בסכומים עשרות אלפי שקלים.

עיריית נהריה. צילום: דורון גולן
עיריית נהריה. צילום: דורון גולן

בדוח ביקורת מבקר העירייה לשנת 2016 עלה נושא חובות העובדים, נבחרי הציבור ועובדי המועצה הדתית בגין: ארנונה מים והיטלים. החובות מוגדרים כגירעונות מצטברים ואינם כוללים חובות שוטפים שבגינם הגיעו עובדי הרשות להסדר כספי. נכון לשנת 2016, חובות העובדים עמדו על 3.7 מיליון שקלים ולא היו נבחרי ציבור שצברו חובות.

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה תקפיד על גבייה מלאה של כל החובות הניתנים לגבייה, ותנקוט לצורך כך בכל האמצעים העומדים לרשותה, וכן תמשיך לתת לזכאים לכך את ההנחות הקבועות בחוק  (נכון לדוח המבוקר של משרד הפנים מיום 31.12.17. לגופו של עניין, בנושא גביית ארנונה ופעולות אכיפה אין כל חילוק בין תושבי נהריה לעובדי עירייה תושבי נהריה. העירייה מתייחסת לגביית כל החובות כולם באופן שווה ובלי שום קשר למקום העבודה של החייבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות