fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נמחקה הקובלנה הפלילית שהגישה שירלי עודד נגד גנדלמן וסגני ראש העיר

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, הורה למחוק את הקובלנה הפלילית שהגישה חברת המועצה שירלי עודד דורן כנגד ראש העירייה צביקה גנדלמן, חבר המועצה שי ברכה וסגנית ראש העיר, חדוה יחזקאלי. בית המשפט חייב גם את עודד דורן בתשלום 4500 שקלים הוצאות.

 עם הגשת הקובלנה הודיע פרקליט המחוז כי הפרקליטות לא תנהל את התיק ובכך רמז לעותרת, כי מדובר בהליך סרק. אולם, עודד דורן המשיכה לנהל את העתירה באמצעות עורכי הדין שלה.

השופט קפלן קבע בהחלטתו כי: "עובר להגשת קובלנה נגד נבחר ציבור יש לקבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה. משלא ניתן האישור דין הקובלנה להימחק וכך אני מורה. הקובלת תישא בהוצאות המשיבים בסך 4500 שקלים".

סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי: "הסתיימה לה עוד סאגה עם הגברת שרק מייצרת כותרות ללא שום תוכן. זו כבר הפעם השנייה שבית המשפט 'זורק' אותה מכל המדרגות. בפעם הקודמת זה היה בעתירה בנושא הועדה לשימור אתרים. נמשיך לשרת את תושבי העיר נאמנה, לפתח, לקדם ולשפר את איכות החיים בעיר. בסופו של דבר, כל שקר וכל ספין מתגלה".

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

עודד מסרה בתגובה: "הגם שההליך המשפטי לא הבשיל, אין ספק שהתנהלות גנדלמן וחבריו היא מופקרת ומושחתת והביאה לכך שבחדרה נהנים רק המקורבים על חשבון התושבים. לא אשקוט עד אשר אחליף את גנדלמן וחברותו ונוביל לניקוי אורוות בעירייה. היועמ"ש לממשלה העביר את הקובלה לפרקליטות והיא תוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה. ראש העיר הפסיד נגדי בשתי עתירות שהגשתי. ראשית, כאשר ניסה בדרכי עורמה להדיח אותי מן הרשימה ולאחר מכן כאן ניצחתי בפסק הדין העקרוני בנושא חסימת התושבים בפייסבוק. לאחר שני ההפסדים הצורמים הללו לא ברור מהיכן שאוב הביטוי "עוד פרק בשורה של עתירות".

פסק הדין בנושא הסרת החסימות בפייסבוק זכה לחשיפה ארצית ונבחרי ציבור עושים בו שימוש בכל רחבי הארץ. ראש עיר שנחשד במעשים פליליים כה חמורים, דבר שלא הפתיע אותי או את תושבי חדרה- מצופה ממנו להתפטר ולהלחם על חפותו ולא לנצל כספי ציבור להפצת ספינים זולים ומופרכים. ממשיכים בכל הכוח עד לניצחון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות