fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מגדלי יוקרה יקומו על מגרש הכדורגל המיתולוגי

מגדלים במקום מגרש אאורה (הדמיה אאורה)
מגדלים במקום מגרש אאורה (הדמיה אאורה)

חדרה ממשיכה לשנות את פניה בדרך להקמת עוד מגדלים. חברת אאורה דיווחה בתחילת השבוע לרשות לני"ע על השלמת העברת התמורה עבור רכישת מגרש הכדורגל של מכבי חדרה, במרכז העיר וקבלת חזקה מלאה בקרקע, לקראת הקמתו של פרויקט בן ארבעה מגדלים במקום, בגובה 20-24 קומות ובהיקף של כ-430 דירות. יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל החברה אומר כי: "מדובר בפרויקט משמעותי אשר צפוי לשנות את פני מרכז העיר חדרה". אתם תחליטו אם זה לטובה .

הקרקע המדוברת היא בשטח של 9.5 דונם במרכז חדרה, ונרכשה ברובה במסגרת מכרז שפרסמה אגודת מייסדי חדרה לפני כשלוש שנים. לפי הדיווחים, חברת אאורה שילמה עליה 80 מיליון שקל בתוספת מע"מ. המגרש כלל את מגרש הכדורגל המיתולוגי של מכבי חדרה וכן את מבנה תנועת הנוער מכבי צעיר.

בנוסף, התקשרה אאורה עם בעלי הזכויות במגרש הצמוד, שטח של 2.5 דונם עליו בנויות כיום 22 דירות ו- 8 חנויות בעסקת פינוי-בינוי, במסגרתה תהרוס את המבנים הקיימים ותקים מגדל נוסף שיהווה חלק מהפרויקט.

להעברת החזקה במקרקעין קדמה מחלוקת בתוך אגודת מייסדי חדרה, שבה מחזיקים עיריית חדרה וצאצאי המייסדים במשותף, לגבי סוגיית פיצוי המחזיקים בקרקע, ובראשם תנועת מכבי צעיר. לבסוף הושגו הסכמות כי חלק מתקבולי מכירת הקרקע ישמשו להעתקת סניף התנועה למיקום חלופי, ופינוי המגרש יצא לדרך.

 

הדמיה מגדלים במקום מגרש אאורה
מגדלים במקום מגרש (הדמיה: אאורה)

הפרויקט על שטח כולל של 12 דונם במרכז העיר חדרה בין הרחובות הרברט סמואל, ששת הימים ורמב"ם. עוד כולל הפרויקט 5,000 מ"ר של שטחי מסחר ושתי קומות חניון תת קרקעי.

על פי הודעת החברה הפרויקט יציע תמהיל דירות מ-3 חדרים ועד 6 חדרים. מחיר דירת 3 חדרים יהיה כ- 1.15 מיליון שקל; מחיר דירת 4 חדרים יעמוד על כ- 1.4 מיליון שקל ודירת 5 חדרים כ- 1.6 מיליון שקל. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-532 מיליון שקל, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-619 מיליון שקל, לפני מע"מ והרווח הצפוי עומד על כ-87 מיליון שקל (16.4%). החברה צפויה להתחיל בהקמתו ושיווקו של הפרויקט במהלך הרבעון הרביעי השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות