fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: איקי צור מציע אמנת התחייבות לקמפיין פוליטי הוגן ולא משמיץ

איקי צור. צילום: נמרוד גליקמן
איקי צור. צילום: נמרוד גליקמן

בעקבות הבחירות המקומיות שהחלו להרגיש סוערות משהו, איקי צור מועמד לראשות העיר החליט להיות הראשון מבין המתמודדים לראשות העיר חדרה, החותם על האמנה להתחייבות לקמפיין הוגן ולא משמיץ. "במיוחד בעיר כה מורכבת כמו חדרה, אני מקווה שמתמודדים נוספים בעיר יצטרפו אלי ואל חברנו המתמודדים בערים נוספות ברחבי הארץ, אומר צור המתמודד עם סיעתו 'טובת חדרה' למועצת העיר.

צור הוסיף שכקצין משטרה לשעבר (הוא תת ניצב בדימוס) הוא מכיר מקרוב את כוחה של המילה. את יכולתה להפוך קהילה וציבור אנשים נורמטיביים להמון זועם. את פגיעתה של המילה הנאמרת כלאחר יד, מתוך רכילות מרושעת, בקרוביהם ובבני משפחה של מתמודדים למשרה ציבורית. "אני יודע שהתנהלות גסה במערכת הבחירות, השפעתה על העיר נמשכת זמן רב גם לאחר שהבחירות הסתיימו ופוגעת ביכולתה של העיר להתנהל ברמה גבוהה.
בהיותי גם איש חינוך (שירתתי כקצין חינוך ראשי של משטרת ישראל), אני יודע שניתן גם אחרת. אני מתכבד לחתום על האמנה ולקובע נורמות התנהגות ערכיות בשיח מכבד בחדרה".

צור אומר כי הוא מזמין מועמדים ומועמדות נוספים בעיר, להצטרף ולחתום על האמנה.

תמונה איקי צור קרדיט נמרוד גליקמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות